חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

כיוון לוחות להדבקה?

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

כיוון לוחות להדבקה?

הודעהעל ידי yofa » 25 אוגוסט 2022, 06:51

שלום לכולם
מעוניין לבנות משטח עליון לשולחן ע"י חיבור לוחות עץ אלון בעובי 4 ס"מ.
לפני ההדבקה צריך לקבל את עצתכם לגבי כיוון הדבקה של הלוח או שיש קישור כלשהו המראה את חתך הלוח לפני ההדבקה
yofa
 
הודעות: 4
הצטרף: 30 ספטמבר 2021, 13:00

Re: כיוון לוחות להדבקה?

הודעהעל ידי shimonc » 25 אוגוסט 2022, 12:04

יש אומרים שאם החתך של הלוחות קמור או קעור (סימני הטבעות השנתיות שבגדם),
אז רצוי להדביק אחד כלפי מעלה והשני כלפי מטה.
אם זה ישר פחות או יותר אז אין לכך משמעות ועדיף להדביק כפי שנראה לך הסידור הכי יפה בעין.
shimonc
סופר משתמש
 
הודעות: 281
הצטרף: 29 אוגוסט 2016, 12:47


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־17 אורחים