שלום לכולם
מעוניין לבנות משטח עליון לשולחן ע"י חיבור לוחות עץ אלון בעובי 4 ס"מ.
לפני ההדבקה צריך לקבל את עצתכם לגבי כיוון הדבקה של הלוח או שיש קישור כלשהו המראה את חתך הלוח לפני ההדבקה
כיוון לוחות להדבקה?
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
כיוון לוחות להדבקה?שלום לכולם
מעוניין לבנות משטח עליון לשולחן ע"י חיבור לוחות עץ אלון בעובי 4 ס"מ. לפני ההדבקה צריך לקבל את עצתכם לגבי כיוון הדבקה של הלוח או שיש קישור כלשהו המראה את חתך הלוח לפני ההדבקה
Re: כיוון לוחות להדבקה?יש אומרים שאם החתך של הלוחות קמור או קעור (סימני הטבעות השנתיות שבגדם),
אז רצוי להדביק אחד כלפי מעלה והשני כלפי מטה. אם זה ישר פחות או יותר אז אין לכך משמעות ועדיף להדביק כפי שנראה לך הסידור הכי יפה בעין.
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־17 אורחים | |||||