דרמל
שלום וברכה,
אני מנגר כל מיני דברים להנאתי, לא דברים מאוד מורכבים. חשבתי להצטייד בדרמל בשביל חיתוכים וליטושים עדינים פה ושם.
האם יש הבדל מהותי בין דרמל 3000 ל-4000, מלבד בעוצמה?
תודה רבה!
אני מנגר כל מיני דברים להנאתי, לא דברים מאוד מורכבים. חשבתי להצטייד בדרמל בשביל חיתוכים וליטושים עדינים פה ושם.
האם יש הבדל מהותי בין דרמל 3000 ל-4000, מלבד בעוצמה?
תודה רבה!