עמוד 1 מתוך 1

דרמל

הודעהפורסם: 08 יולי 2022, 08:59
על ידי ישראלק
שלום וברכה,
אני מנגר כל מיני דברים להנאתי, לא דברים מאוד מורכבים. חשבתי להצטייד בדרמל בשביל חיתוכים וליטושים עדינים פה ושם.
האם יש הבדל מהותי בין דרמל 3000 ל-4000, מלבד בעוצמה?

תודה רבה!

Re: דרמל

הודעהפורסם: 08 יולי 2022, 09:25
על ידי itzikdiy
ממליץ על 4000.
אתה מוזמן לצפות בסקירה של אביזרים ושימושים שהעליתי כאן. כתבתי גם על 3000 בהמשך השרשור.

https://r.tapatalk.com/shareLink/topic? ... source=app

Re: דרמל

הודעהפורסם: 10 יולי 2022, 08:04
על ידי עידן מ
בוקר טוב
ביד 2 יש פרסום לדרמל 4000 שלא נפתח.