שלום וברכה,
אני מנגר כל מיני דברים להנאתי, לא דברים מאוד מורכבים. חשבתי להצטייד בדרמל בשביל חיתוכים וליטושים עדינים פה ושם.
האם יש הבדל מהותי בין דרמל 3000 ל-4000, מלבד בעוצמה?
תודה רבה!
דרמל
3 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: דרמלממליץ על 4000.
אתה מוזמן לצפות בסקירה של אביזרים ושימושים שהעליתי כאן. כתבתי גם על 3000 בהמשך השרשור. https://r.tapatalk.com/shareLink/topic? ... source=app רעיונות עשה זאת בעצמך ונגרות - XDIY with Itzik
ערוץ יוטיוב - https://www.youtube.com/c/itzikdiy בלוג - https://www.itzikdiy.com
3 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־9 אורחים | |||||