חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

דרמל

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

דרמל

הודעהעל ידי ישראלק » 08 יולי 2022, 08:59

שלום וברכה,
אני מנגר כל מיני דברים להנאתי, לא דברים מאוד מורכבים. חשבתי להצטייד בדרמל בשביל חיתוכים וליטושים עדינים פה ושם.
האם יש הבדל מהותי בין דרמל 3000 ל-4000, מלבד בעוצמה?

תודה רבה!
ישראלק
 
הודעות: 12
הצטרף: 30 מאי 2021, 11:30

Re: דרמל

הודעהעל ידי itzikdiy » 08 יולי 2022, 09:25

ממליץ על 4000.
אתה מוזמן לצפות בסקירה של אביזרים ושימושים שהעליתי כאן. כתבתי גם על 3000 בהמשך השרשור.

https://r.tapatalk.com/shareLink/topic? ... source=app
רעיונות עשה זאת בעצמך ונגרות - XDIY with Itzik
ערוץ יוטיוב - https://www.youtube.com/c/itzikdiy
בלוג - https://www.itzikdiy.com
סמל אישי של המשתמש
itzikdiy
מנהל פורום
 
הודעות: 680
הצטרף: 12 ינואר 2019, 11:44

Re: דרמל

הודעהעל ידי עידן מ » 10 יולי 2022, 08:04

בוקר טוב
ביד 2 יש פרסום לדרמל 4000 שלא נפתח.
עידן מ
סופר משתמש
 
הודעות: 144
הצטרף: 15 נובמבר 2019, 21:59


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־9 אורחים