פרוייקט שסיימתי - מסגרת מראה מעץ זית עם מילוי אפוקסי שחור.
יצא קצת נועז (:
הקצעה עם טרימר וג'יג מתאים.
גימור שמן טאנג.
מסגרת מראה
5 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מסגרת מראהפרוייקט שסיימתי - מסגרת מראה מעץ זית עם מילוי אפוקסי שחור.
יצא קצת נועז (: הקצעה עם טרימר וג'יג מתאים. גימור שמן טאנג.
Re: מסגרת מראהיפה מאוד.
עם איזה ביט השתמשת להקצעה? רעיונות עשה זאת בעצמך ונגרות - XDIY with Itzik
ערוץ יוטיוב - https://www.youtube.com/c/itzikdiy בלוג - https://www.itzikdiy.com
Re: מסגרת מראה
הרצפה משמשת כמסילת החלקה נחמד
Re: מסגרת מראה
תודה! השתמשתי ב Amana Tool 45525 אחלה ביט https://www.amazon.com/gp/product/B07PY ... UTF8&psc=1
Re: מסגרת מראהתוצאה יפה מאוד.. כל הכבוד על ההשקעה.
עץ הזית נראה מדהים.
5 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־8 אורחים | |||||