עמוד 1 מתוך 2

זהבה ושלושת הדובים - קיצה של אגדה..

הודעהפורסם: 04 ספטמבר 2007, 20:20
על ידי iavihay
ככה מתנפצת אגדה: דובון קטון ניגש לשולחן, מתיישב בכיסאו הזעיר, נועץ מבט בקערה שלפניו, והנה היא ריקה.

"מי אכל את הדייסה שלי?! ", הוא חורק.

אבא דוב מגיע לשולחן, מתיישב בכיסא הגדול, מסתכל בקערה הגדולה לפניו, והנה היא ריקה.

"מי אכל את הדייסה שלי?!", הוא שואג.

מציצה אמא דובה מהמטבח וצווחת: "נמאסתם עלי כבר, בחיי, כמה פעמים צריך לחזור על כל הסיפור הזה?!
אמא דובה קמה ראשונה מהמיטה, אמא דובה העירה את כולם,
אמא דובה הכינה את הקפה, אמא דובה סידרה את הכלים במדיח,
אמא דובה הורידה כביסה, אמא דובה שמה אוכל בקערה של החתול,
אמא דובה סידרה את הבית ויצאה החוצה לקור, להביא את העיתון,
אמא דובה ערכה את השולחן, אמא דובה הוציאה החוצה את הכלב הארור,
אמא דובה השליכה את האשפה, ועכשיו, כשסוף סוף הואלתם לגרור את אחוריכם ולזכות את אמא דובה בנוכחותכם, אז תקשיבו טוב, כי אני אגיד את זה רק עוד פעם אחת:

עוד לא הספקתי להכין את הדייסה המזוינת שלכם!".




[color=red][/color][color=black][/color]

Re: זהבה ושלושת הדובים - קיצה של אגדה..

הודעהפורסם: 04 ספטמבר 2007, 21:19
על ידי iavihay
.. אשמח לפגוש אותך אצל ז'ילבר ביום שישי הקרוב.. (גם כך מס' חברים ותיקים הודיעו שלא יגיעו..) אז לפחות נכיר את החדשים..להתראות..

Re: זהבה ושלושת הדובים - קיצה של אגדה..

הודעהפורסם: 04 ספטמבר 2007, 22:34
על ידי iavihay
ואני כל הזמן חשבתי שיש לנו חבר חדש בפורום..
מה שלומך. למה אתה לא במסנגר..?
מה קורה באוטובוס..?
מה עשית מאז..?

Re: זהבה ושלושת הדובים - קיצה של אגדה..

הודעהפורסם: 04 ספטמבר 2007, 22:36
על ידי zigi
ואני חשבתי שאביחי צוחק, הייתי בטוח שהוא יודע, לכן לא הגבתי, כבר התחלתי לכתוב ומחקתי.

גם אני נפלתי בפח

הודעהפורסם: 05 ספטמבר 2007, 15:46
על ידי bar tal
תגיד יהודה יש הגבלה על מס התווים בשם משתמש אתה לא יכול להיות פשוט יהודה לוי

Re: גם אני נפלתי בפח

הודעהפורסם: 05 ספטמבר 2007, 15:47
על ידי bar tal
באנגלית כמובן