אתר חובבי הנגרות בישראל
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
אתר חובבי הנגרות בישראללאחר חבלי לידה קשים שלנו ,להסתגל למערכות ומסגרות חדשות, לאחר שמורידים אותנו כיתה וכותבים לנו באותיות קטנות, ולאחר שבכינו והתלוננו שקשה לנו, אנחנו "הענתיקות" לאט לאט מתחילים להתרגל לנוף החדש, שלבש גוונים וצבע, החליף מראהו וצורתו. מידי בוקר קמנו וראינו שינוי עד שהגענו הלום. כנראה שהשיטה היתה, לבלבל אותנו עם הרבה שינויים, וכך נשכח את הבצלים והשומים אשר היו לנו בגולת וואלה. ויבואו על הברכה, בראש וראשונה משה אשל שהיה בעל הרעיון, היוזם והמבצע של כל המהפך הזה, ושידע לחוש את מצוקותינו, ושנתן לנו פתרונות מידיים לאי הבנות בהפעלת המערכת. רוצה אני לברך גם את יאיר ידידי שדחף מאחורי הקלעים וגם מעל במה זו וסייע למשה לעמוד בלחצינו ובטענותנו. ואם יש עוד חברים שלא הזכרתי את שמם כאן, זה מתוך כך שאיני יודע על פעילותם . אתר חובבי הנגרות עולה על דרך נכונה ויפה. תקוותי שנדע להפיק את המירב ולהנות מפרי היצירה. וכפי שאמרתי אתר חובבי הנגרות זהו שמו
נערך לאחרונה על ידי zigi בתאריך 04 ספטמבר 2007, 19:45, נערך 2 פעמים בסך הכל.
Re: אתר חובבי הנגרות בישראלכל מילה בסלע.
מצטרף לתודות ולברכות. "כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־11 אורחים | |||||