עמוד 1 מתוך 1

שלום מאמון!

הודעהפורסם: 04 ספטמבר 2007, 14:15
על ידי haim b h
שלום מאמון! ראיתי בגלריה (גם בוואלה בזמנו..)את העבודה של הדלתות לבית כנסת יפה מאוד מאוד.. באיזה עץ השתמשתם? ומה העובי ? אני אשמח גם אם תוכל לפרט את תהליך הצביעה מהיסוד כולל סוג הצבע.
תודה מאמון...

זה לא עבודה שלי

הודעהפורסם: 04 ספטמבר 2007, 20:28
על ידי maamoon
זה עבודה של אבא שלי הוא הנגר אני הצבעי

הצבע הוא בהתזה והעץ הוא מהגוני

הגמר היה שקוף או מה שנקרא טבעי בלי בוויץ

זה היה שיוף ועיגול פינות עד נייר 120

התזת יסוד פוליטרין עם מזרז חיצוני של חברת INVIBE מאת אפריים צבעים
שיוף קל עם נייר 320
התזת יסוד פעם נוספת ואחר כך שיוף עם נייר 400

ומעל זה לקה גמר 15% ברק

Re: זה לא עבודה שלי

הודעהפורסם: 05 ספטמבר 2007, 10:27
על ידי haim b h
שילוב מעולה!
תודה על פרטי התשובה.

Re: זה לא עבודה שלי

הודעהפורסם: 05 ספטמבר 2007, 17:54
על ידי maamoon
תמיד בשמחה