עמוד 1 מתוך 1
שלום מאמון!

פורסם:
04 ספטמבר 2007, 14:15
על ידי haim b h
שלום מאמון! ראיתי בגלריה (גם בוואלה בזמנו..)את העבודה של הדלתות לבית כנסת יפה מאוד מאוד.. באיזה עץ השתמשתם? ומה העובי ? אני אשמח גם אם תוכל לפרט את תהליך הצביעה מהיסוד כולל סוג הצבע.
תודה מאמון...
זה לא עבודה שלי

פורסם:
04 ספטמבר 2007, 20:28
על ידי maamoon
זה עבודה של אבא שלי הוא הנגר אני הצבעי
הצבע הוא בהתזה והעץ הוא מהגוני
הגמר היה שקוף או מה שנקרא טבעי בלי בוויץ
זה היה שיוף ועיגול פינות עד נייר 120
התזת יסוד פוליטרין עם מזרז חיצוני של חברת INVIBE מאת אפריים צבעים
שיוף קל עם נייר 320
התזת יסוד פעם נוספת ואחר כך שיוף עם נייר 400
ומעל זה לקה גמר 15% ברק
Re: זה לא עבודה שלי

פורסם:
05 ספטמבר 2007, 10:27
על ידי haim b h
שילוב מעולה!
תודה על פרטי התשובה.
Re: זה לא עבודה שלי

פורסם:
05 ספטמבר 2007, 17:54
על ידי maamoon
תמיד בשמחה