חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מיקום האתר במנועי חיפוש

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

מיקום האתר במנועי חיפוש

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 04 ספטמבר 2007, 12:31

אני שמח לבשר שתוך חודש בערך, טיפסנו במנועי החיפוש (בגוגל שהוא היחיד שמעניין אותי, השאר ילמדו ממנו לאט) משום מקום למקומות גבוהים יחסית בחיפושים הקשורים לנגרות ועבודה בעץ. השאיפה היא כמובן להיות מספר 1 - כמו שהפורום בוואלה היום.

את זה אפשר להשיג בשתי דרכים שמשלימות אחת את השניה:
1. תוכן איכותי ורב (שתיהם חשובים אבל לא צריך שכל התוכן יהיה סופר איכותי)
2. קישורים מאתרים אחרים - חשוב מאוד!

מה אתם יכולים לעשות?
1. לכתוב עוד הודעות בפורום, להשתמש במילות מפתח שקשורות לתחום איפה שרלוונטי ולא להסתמך על העובדה שאנשים מבינים על מה אתם מדברים, זאת אומרת אם השתמשתם בעץ אורן אל תכתבו "בניתי מאורן" אלא "בניתי את השידה מעץ אורן פיני"
2. להוסיף מאמרים, תמונות וכל תוכן אחר
3. אם יש לכם אתר משלכם, או גישה לאתרים אחרים, או חבר עם אתר - לבקש בנימוס אם אפשר להוסיף לינק לאתר שלנו - כמה שיותר יותר טוב.
4. הוסיפו לאתר קישורים לסרטים בyoutube ובלוגים של אנשים שקשורים לנגרות ועבודה בעץ - קישורים כאלו גורמים באתרים הללו ליצירת קישור חזרה לאתר הזה באופן אוטומטי.

ההישג הנוכחי הוא נהדר כשלעצמו - ואפשר לשפר בהמון עם קצת מאמץ וקצת השקעה וזמן (לוקח לגוגל קצת פחות מחודש לעדכן את המאגר שלו בכל האתרים - ובין ביקור לביקור, הוא גם מבקר באתרים אחרים ככה שככל שמוסיפים יש יותר אפקט)
נערך לאחרונה על ידי Moshe Eshel בתאריך 30 נובמבר 2008, 19:02, נערך פעם אחת בסך הכל.
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: מיקום האתר במנועי חיפוש

הודעהעל ידי moshik » 04 ספטמבר 2007, 14:25

הנה זה מתחיל..
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

Re: מיקום האתר במנועי חיפוש

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 04 ספטמבר 2007, 16:18

moshik כתב:הנה זה מתחיל..

מה מתחיל?
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: מיקום האתר במנועי חיפוש

הודעהעל ידי moshik » 04 ספטמבר 2007, 17:13

אם תוכל להסביר את המטרות של האתר
זה יהיה נחמד.
אם המטרה היא שיהיה לנו כלי שימושי עם תוכן עצמאי ולא תלוי אז מצויין
אם המטרה היא לרצות את גוגל וזה תנאי הכרחי אז גם בסדר
אבל נראה לי שאנחנו צריכים לדעת מה זה אומר
והאם זה לא סותר את המטרה הראשונה
גם אם תגיד:זה האתר שלי ואני קובע מה מטרותיו ואיך הם יושגו
זה גם בסדר.
כשאני כותב תגובה או הודעה אני באופן אישי לא מוכן לחשוב על גוגל כשאני עושה את זה ולא חשוב לי מה המחיר של זה. החשש שהעלתי בעבר היה בדיוק זה:
שהאופי ובעיקר התוכן של האתר יקבע ע"י רצונותיהם של הממנים ולא של החברים בפורום.
דומאות לא חסרות:ערוץ 2,ואין סוף אתרי מידע אחרים ברשת שזה חנות אחת גדולה,ועד שאתה מוצא מידע נשמתך יוצאת.
בעבר אמרת שתחזוקת האתר היא זולה יחסית
אולי,(ואני רק חושב בכל רם) אנחנו נממן את האתר ובכך נשמור על
העצמאות של התכנים.
בעבר הצעת לפרט את העלויות הנדרשות לתחזק אתר שכזה
האם תוכל אולי לתת פירוט ?
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

Re: מיקום האתר במנועי חיפוש

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 04 ספטמבר 2007, 18:00

moshik כתב:אם תוכל להסביר את המטרות של האתר
זה יהיה נחמד.
אם המטרה היא שיהיה לנו כלי שימושי עם תוכן עצמאי ולא תלוי אז מצויין
אם המטרה היא לרצות את גוגל וזה תנאי הכרחי אז גם בסדר
אבל נראה לי שאנחנו צריכים לדעת מה זה אומר
והאם זה לא סותר את המטרה הראשונה
גם אם תגיד:זה האתר שלי ואני קובע מה מטרותיו ואיך הם יושגו
זה גם בסדר.
כשאני כותב תגובה או הודעה אני באופן אישי לא מוכן לחשוב על גוגל כשאני עושה את זה ולא חשוב לי מה המחיר של זה. החשש שהעלתי בעבר היה בדיוק זה:
שהאופי ובעיקר התוכן של האתר יקבע ע"י רצונותיהם של הממנים ולא של החברים בפורום.
דומאות לא חסרות:ערוץ 2,ואין סוף אתרי מידע אחרים ברשת שזה חנות אחת גדולה,ועד שאתה מוצא מידע נשמתך יוצאת.
בעבר אמרת שתחזוקת האתר היא זולה יחסית
אולי,(ואני רק חושב בכל רם) אנחנו נממן את האתר ובכך נשמור על
העצמאות של התכנים.
בעבר הצעת לפרט את העלויות הנדרשות לתחזק אתר שכזה
האם תוכל אולי לתת פירוט ?


א. אין שום חובה עליך או על ף אחד אחר לעשות מה שביקשתי - זוהי בקשה
ב. כשכתבתי חשבתי שיהיה ברור לכולם מה המטרה - והיא כזו:המיקום בגוגל הוא אמצעי על מנת שאנשים יוכלו למצוא את האתר יותר בקלות.
אמרתי מהרגע הראשון שאני שואף להרחיב את קהל המשתמשים באתר אל מעבר למשתמשי וואלה המקוריים - והדרך לעשות זאת היא על ידי כך שכשמישהו יחפש על נגרות הוא ימצא את האתר הזה - זה אפשרי רק אם האתר מופיע בכלל בתוצאות החיפוש ואפקטיבי רק אם הוא במיקום גבוה בתוצאות (בעדיפות לחמשת המקומות הראשונים - שזה בדרך כלל מה שכולם מסתכלים עליו)
ג. אין שום קשר בין מיקום האתר בתוצאות חיפוש לכסף - זה לא עולה שום דבר, ואף אחד לא משלם לי תמורת העניין - וגם אני לא מתכוון לשלם תמורת זה. זה לחלוטין משהו "אובייקטיבי" שנקבע על ידי מנוע החיפוש - בתקווה על פי קריטריונים הוגנים (לדעתי אתר אינפורמציה עדיף על אתר מכירת מטבחים לדוגמא)
ד. אי לכל מה שנכתב למעלה, נראה לי שזה לא סותר ואפילו מקדם את המטרה העליונה - להיפך כל מטרת העניין היא לטובת זה.
ה. אף הודעה באתר לא תימחק או תיערך על מנת לספק איזה אינטרס שלי אישי - אלא רק על מנת לנקות זבל או מקסימום שגיאות כתיב וכיוצ"ב - אם בכלל.
ו. עלויות האתר אני אפרט בהודעה נפרדת בהמשך הערב או מחר. וגם אתייחס שוב למטרות האתר.
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: מיקום האתר במנועי חיפוש

הודעהעל ידי moshik » 04 ספטמבר 2007, 19:55

תודה על ההסבר והתגובה המהירה
ההערכה שלי היא שמירב אם לא כל מי שעוסק
בנגרות חובבים יודע על האתר.
ולכן נשאלת השאלה מה כוונתך בהרחבה של מעגל המשתמשים?
האם להערכתך יש בארץ קבוצה גדולה של נגרים חובבים
שאינם יודעים והם קהל היעד?
האם כוונתך אולי לקבוצות אחרות נניח מבקשי עצות ?
אני חושב שהאינטואיציה שלך היא נכונה
ככל שכמות המשתמשים תהיה גדולה יותר כך כדאיות האתר
תהיה מובטחת לאורך זמן ולזה אני מסכים ובתנאי שעצמאותו של
האתר תשמר.
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

Re: מיקום האתר במנועי חיפוש

הודעהעל ידי bar tal » 04 ספטמבר 2007, 23:07

היי מושיק
אני לא בטוח שאתה צודק בקביעתך שכל/רוב החובבים מכירים את האתר, תחשוב רק בחצי שנה -שנה אחרונה כמה מצטרפים חדשים "כבדים" (כלומר רציניים) הגיעו לפורום, ווואלה קיים יותר משנתיים.

ותמיד יש קהל חדש - מתעניינים

לאן היא נסעה? עבודה/כיף?

ביי בר
סמל אישי של המשתמש
bar tal
סופר משתמש
 
הודעות: 264
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 19:11
מיקום: מרכז תל אביב


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו־2 אורחים

cron