מקווה שתהנו מהמראה החדש
ניסיתי לתת קצת הרגשה של עץ...
אתם יותר ממוזמנים לבקר ולהעיר ולהאיר את עיני בכל דבר שנראה לכם מוזר...
אני כאמור לא מעצב וזה כנראה די ברור לכל מי שמסתכל פה - ולכן אני צריך אתכם - חדי העין ואניני הטעם שתסבירו לי בדיוק מה לא בסדר
ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל
https://www.nagaroot.com/forum1/