עמוד 1 מתוך 1

מקווה שתהנו מהמראה החדש

הודעהפורסם: 03 ספטמבר 2007, 21:43
על ידי Moshe Eshel
:idea:
:oops:
ניסיתי לתת קצת הרגשה של עץ...

אתם יותר ממוזמנים לבקר ולהעיר ולהאיר את עיני בכל דבר שנראה לכם מוזר...

אני כאמור לא מעצב וזה כנראה די ברור לכל מי שמסתכל פה - ולכן אני צריך אתכם - חדי העין ואניני הטעם שתסבירו לי בדיוק מה לא בסדר

ברכות על השם שנבחר

הודעהפורסם: 03 ספטמבר 2007, 23:20
על ידי harel
לי אישית לא משנה העיצוב ואני נוטה להתייחס לתוכן. אני מקווה שנפתרה בעייתם של מי שהתלוננו על גודל הגופן.

Re: מקווה שתהנו מהמראה החדש

הודעהפורסם: 03 ספטמבר 2007, 23:21
על ידי Daniel Ron
יקירי,

הכל בסדר, אחלה של עבודה,

תודה רבה לך על כל מה שעשית ותעשה.

Re: מקווה שתהנו מהמראה החדש

הודעהפורסם: 04 ספטמבר 2007, 10:20
על ידי bar tal
כל הכבוד

Re: מקווה שתהנו מהמראה החדש

הודעהפורסם: 04 ספטמבר 2007, 12:41
על ידי gilamo
הללויה! תשבחות , המראה הרצוי, לדעתי כמובן ושוב ברכות