חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מי מרים את הכפפה???

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

מי מרים את הכפפה???

הודעהעל ידי harel » 03 ספטמבר 2007, 14:57

בפורום של עשה זאת בעצמך בתפוז פורסמה התמונה.
מ ד ה י ם. לא יודע לגבי הביצוע אבל הרעיון מגניב ביותר.
לטענת העונה לטלפון שם להלן הפרטים:
מידות חוץ 2.6X1.6.
גובה כללי 2.4
גובה הפתח 1.9.
עשוי עץ גושני ושוקל כ- 600 ק"ג!!!

והמחיר.... המחיר... 14,000 ש"ח!!! לא רע, אה?

יאללה, מי ראשון מייצר?
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

Re: מי מרים את הכפפה???

הודעהעל ידי zigi » 03 ספטמבר 2007, 15:33

אני לא מרים את הכפפה, המבנה כלל לא מוצא חן בעיני, נראה מגושם לגודלו. אז מדוע לטרוח. :lol:
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: מי מרים את הכפפה???

הודעהעל ידי kobi simchi » 03 ספטמבר 2007, 16:25

גם אני לא הייתי מרים את הכפפה .....נראה קצת פלצני.מתאים אולי לצימרים פלצניים...
תמדוד פעמיים- ותחתוך רק פעם אחת.
סמל אישי של המשתמש
kobi simchi
משתמש ותיק
 
הודעות: 67
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 11:53
מיקום: גליל מערבי

Re: מי מרים את הכפפה???

הודעהעל ידי maamoon » 03 ספטמבר 2007, 18:10

אני גם להייתי צובע גם אם לא שלי
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־5 אורחים

cron