עמוד 1 מתוך 2
הסימפוניה הבלתי גמורה, הסתיימה..!

פורסם:
26 ספטמבר 2008, 09:27
על ידי iavihay
2 ארונות ספרים בסגנון ישן..בגודל 100X120 ס"מ.. מעץ אורן (גלריה) צבועים באקריל לבן. עם 3 שכבות לכה על בסיס מים.
Re: הסימפוניה הבלתי גמורה, הסתיימה..!

פורסם:
26 ספטמבר 2008, 09:31
על ידי zigi
[
b]הללויה אביחי[/b]
יופי !

פורסם:
26 ספטמבר 2008, 14:55
על ידי Yair Feldmann
עכשיו נשאר רק למלא את הארונית בספרי נגרות...
Re: יופי !

פורסם:
27 ספטמבר 2008, 01:07
על ידי Daniel Ron
נראה סוף הדרך.
Re: הסימפוניה הבלתי גמורה, הסתיימה..!

פורסם:
27 ספטמבר 2008, 19:27
על ידי sigi
נו סוף סןף הכל בגלל???????

Re: הסימפוניה הבלתי גמורה, הסתיימה..!

פורסם:
28 ספטמבר 2008, 08:27
על ידי Dganit
אביחי, כל הכבוד
אתה לא מפסיק להפתיע, עבודה מקסימה.
Re: הסימפוניה הבלתי גמורה, הסתיימה..!

פורסם:
02 אוקטובר 2008, 08:49
על ידי ranshara
אביחי, יפה מאוד!
אם תוכל לפרט יותר בעניין הצבע, אשמח! תודה.
Re: הסימפוניה הבלתי גמורה, הסתיימה..!

פורסם:
02 אוקטובר 2008, 18:35
על ידי udi koren
מהמם!
אשמח אם תפרט גם על אופן בניית הדלתות.
אודי
Re: הסימפוניה הבלתי גמורה, הסתיימה..!

פורסם:
02 אוקטובר 2008, 19:50
על ידי Eliko
אביחי
יישר כח
מה עם הקראקלס ?
שנה טובה
אופן הצביעה, ודרךן חיבורי הדלתות לארוניות

פורסם:
03 אוקטובר 2008, 08:45
על ידי iavihay
הצבע, הינו צבע אקרילי לבן ופשוט לקירות פנים. שכבה לא דלילה מידי. ניגוב קל ויבוש למשך 24 שעות..ליטוש עד לרמה רצוייה של חשיפת העץ שמתחת לצבע..(יש שאוהבים לראות את העץ כמעט כולו, עם מעט מאד שרידי צבע לבן.. אני בחרתי בצביעה על גבי השטח, וליטוש שיראה כ-50% מהשטח (השאר שישאר לבן..) לאחר מכן 3 שכבות לכה על בסיס מים. כשבין שכבה אחת לשנייה, ליטוש קל ביותר עם נייר 220-280. השכבה האחרונה ללא ליטוש..
לגבי חיבור הדלתות. לאחר קביעת גודל הדלת. חיברתי את 4 החלקים באמצעות דיבלים מעץ בעובי 10 מ"מ.(ניתן גם בעזרת ביסקוויטים -למלו..) והצמדתי עם קלמרות למשך 24 שעות. יש להקפיד על הדבקה על גבי משטח ישר,על מנת להמנע מאיבוד איזון באחד הדפנות. מה שיגרום לעיוות הדלת..העץ לדלתות הינו ברוחב 7.5 ס"מ. ועוביו 2.5 ס"מ.. בחזית יצרתי מגרעת (שקע בעובי הזכוכית הרצוי) וכיסיתי עם סרגל חיצוני. וזאת ע"מ להרויח מקום בצד הפנימי של הדלת .לצורך חיבור ווילון בסגנון ישן לדלת (בצד הפנימי)
אעלה תמונות לאחר שבעלת הארוניות תסיים את תפירת הווילון..