הנה מה שעשיתי בסוף השבוע:
העץ - Oregon מפרגולה ישנה
הגימור - Danish oil ושעווה
כרגיל, עבודה בכלים ידניים בלבד...
סוף שבוע
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
כל הכבוד על המיחזורזה גם מדגיש את הנשמה של החומר, וגם התוצאות מעניינות יותר וויזואלית
ישר כח
מאמון מהיום שמך יקרא :מג'נון גבאלי
כל פעם מחדש אני מוצא את עצמי מתפקע מצחוק מול המחשב
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־6 אורחים | |||||