עמוד 1 מתוך 1

מילוי רווחים פרוסות עץ

הודעהפורסם: 18 דצמבר 2018, 03:55
על ידי מנחם27
היי החלטתי לחדש את את השלחן בר בבית וחשבתי לצפות אותו בשכבה דקה של פרוסות עץ זית ולצפות באפוקסי מישהו יודע על סוג מילוי שאפשר למלאות איתו את הרווחים בין הפרוסות? חשוב שיהיה זול כי זה שולחן די גדול תודה מראש

Re: מילוי רווחים פרוסות עץ

הודעהפורסם: 18 דצמבר 2018, 07:52
על ידי arikbar
תמונה שווה אלף מילים אז שלח תמונה ובוודאי המומחים יענו

Re: מילוי רווחים פרוסות עץ

הודעהפורסם: 18 דצמבר 2018, 13:31
על ידי Ran
תמלא את המרווחים גם באפוקסי אותו אפוקסי אולי לגוון בגוון כמו ירוק, כחול, אדום,
על זה שים אפוקסי שקוף לבן.

Re: מילוי רווחים פרוסות עץ

הודעהפורסם: 18 דצמבר 2018, 16:27
על ידי מנחם27
אני לא מצליח לעלות תמונה. ואפוקסי יצא קצת יקר לא? פעם קודמת עשיתי שולחן קפה קטן ומילאתי את הרווחים עם דבק נגרים מעורבב בנסורת דקה אבל אני רוצה לנסות משהו אחר

Re: מילוי רווחים פרוסות עץ

הודעהפורסם: 18 דצמבר 2018, 16:32
על ידי מנחם27
Screenshot_20181218-153121_Google.jpg
משהו כזה

Re: מילוי רווחים פרוסות עץ

הודעהפורסם: 18 דצמבר 2018, 16:45
על ידי Alex Milch
אם אתה מעונין במילוי שקוף, פוליאסטר הרבה יותר זול מאפוקסי, אפשר גם לגוון אותו.
מילוי אטום אפשר דבק שיש או מרק לעץ.
לעשות מילוי עם דבק נגרים זו אחת הטעויות הנפוצות של מי שלא מכיר את החומרים היעודיים.
משתמשים באבקת ליטוש של אותו העץ מעורבב בשרף שקונים בחנויות של פירזול לנגרים. יש מיש מכנה את הנוזל - "דבש נגרים".

Re: מילוי רווחים פרוסות עץ

הודעהפורסם: 18 דצמבר 2018, 19:20
על ידי מנחם27
מה אתה אומר על רובה אפוקסית?

Re: מילוי רווחים פרוסות עץ

הודעהפורסם: 18 דצמבר 2018, 19:41
על ידי Alex Milch
מנחם27 כתב:מה אתה אומר על רובה אפוקסית?


רובה אפוקסית מיועדת בעיקר לאיטום של אריחים של בריכה.
הישום של זה הוא עונש מן הגהינום, אין סליחה ואין תיקונים. כל מריחה שלא במקום,זה לכל החיים.
יש מעט מאד מומחים מיומנים עם נסיון רב שיודעים לישם כהלכה.
ברך מזה!

לא כל מה שנוצץ הוא זהב ולא כל מה שאפוקסי הוא נוצץ.

Re: מילוי רווחים פרוסות עץ

הודעהפורסם: 18 דצמבר 2018, 20:09
על ידי מנחם27
קודם כל תודה על העזרה. הבעיה היא שאני צריך חומר צמיגי כי אני מצפה גם את הצדדים של השולחן ושם זה צריך להידבק. השאלה שלי אם יש דרך ל"צמג" את הפוליאסטר ?וחוץ מזה איפה ניתן להשיג אותו?

Re: מילוי רווחים פרוסות עץ

הודעהפורסם: 19 דצמבר 2018, 08:58
על ידי Alex Milch
מנחם27 כתב:קודם כל תודה על העזרה. הבעיה היא שאני צריך חומר צמיגי כי אני מצפה גם את הצדדים של השולחן ושם זה צריך להידבק. השאלה שלי אם יש דרך ל"צמג" את הפוליאסטר ?וחוץ מזה איפה ניתן להשיג אותו?


תריץ חיפוש ברשת ותמצא היכן מוכרים פוליאסטר הכי קרוב למקום מגוריך.
לגבי צמיגות, יכול להיות שאתה מנסה לבצע משהו שלא ניתן לביצוע במהלך/שלב אחד...