חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מישהו נתקל במסילות למגירה?

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

מישהו נתקל במסילות למגירה?

הודעהעל ידי Daniel Ron » 30 אוגוסט 2007, 13:29

שהן ארוכות יותר מ-60 ס"מ (ולא המתוחכמות שנפתחות לשלושה חלקים)?

הייתי ביעד פירזול ולהם אין, המקסימום שיש להם 60 ס"מ.
"כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
סמל אישי של המשתמש
Daniel Ron
סופר משתמש
 
הודעות: 216
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:35
מיקום: גבעתיים

Re: מישהו נתקל במסילות למגירה?

הודעהעל ידי harel » 30 אוגוסט 2007, 18:02

לא חושב שתמצא. נראה לי לא סביר שיעמדו בעומס. אבל שווה בדיקה. אגב, יש מסילות מסוג אלו עם הגלגיליות בנות 2 מפרקים ולא שלושה (כמו בשולחן ראוטר שלי).
אני הייתי מנסה בהירשלם חנות הנמצאת במדריך העסקים של האתר. בהצלחה.
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

Re: מישהו נתקל במסילות למגירה?

הודעהעל ידי Daniel Ron » 31 אוגוסט 2007, 00:04

אני לא רוצה את המסילות עם המפרקים כי הם לא זולים (על השלושה מפרקים יעד פירזול רצו כ-120 ש"ח ונדמה לי לפני מע"מ) חשבתי על הדגם הרגיל, פשוט עשיתי מגירות למיטה, אורך המגירה 75 ס"מ אז חשבתי לשים גם מסילה בהתאם, אבל בסוף לקחתי את המסילות 60 ס"מ.

אז בפתיחה של המגירה, 15 ס"מ ישארו בפנים (לא נראה לי כזה נורא).

אגב, הראל איפה אתה גר?
"כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
סמל אישי של המשתמש
Daniel Ron
סופר משתמש
 
הודעות: 216
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:35
מיקום: גבעתיים

Re: מישהו נתקל במסילות למגירה?

הודעהעל ידי moshik » 31 אוגוסט 2007, 09:37

המסילה לא חייבת להסתיים בסוף המגירה
כך שאתה יכול להשתמש במסילה שקצרה יותר מאורך
המגירה בלי שום בעיה
בהצלחה
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

לפני שתתקין מסילות קצרות ...

הודעהעל ידי Pini Gold » 31 אוגוסט 2007, 12:04

בדוק גם אפשרות הטית המגירות טרם הכנסתן לפתח שבתחתית המיטה.
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: לפני שתתקין מסילות קצרות ...

הודעהעל ידי Daniel Ron » 31 אוגוסט 2007, 14:21

פיני,

אני תופס מהר כשמסבירים לי לאט,

תסביר למה כוונתך?
"כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
סמל אישי של המשתמש
Daniel Ron
סופר משתמש
 
הודעות: 216
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:35
מיקום: גבעתיים

Re: במקום פיני ,הוא עסוק

הודעהעל ידי moshik » 31 אוגוסט 2007, 15:20

אם פתח המגירה יחסית לגובה המגירה לא מאפשר
הכנסת המגירה (גלגל מעל גלגל)
אז צריך אלכסון ע"מ לעקוף את הגלגל.
אני מציע שבכל מקרה במגירה תחתונה שאין מעליה מגירה שאפשר להוציא עדיף שהפתח יהיה גדול יותר מהמגירה
כך שיהיה אפשר להכניס את המגירה ישר בלי שהגלגל יפריע.(נותן מרווח של כ ס"מ למעלה)
אם זה לא כך אז כאשר המסילה קצרה מהמגירה אז הגלגל
נמצא רחוק מהקצה וצריך אלכסון יותר גדול .אממה יש רצפה ואין
אלכסון.וגם אם המסילה מאד רחוקה גם אלכסון לא יעזור,קצה המגירה הפנימי העליון
יתקע בתחתית המיטה.
לסיכום:אם אתה לא משיג מסילה ארוכה לך על 60 ס"מ ותשאיר מרווח מתאים.
אם המיטה והמגירה כבר קיימים ואין מרווח מתאים
קשה לי כרגע למצוא פתרון מתאים.
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

דניאל, אתה רואה כמה טוב שיש חברים?

הודעהעל ידי Pini Gold » 31 אוגוסט 2007, 21:12

תודה למושיק על ההרחבה וההסבר.
Mistakes happen (with luck, just once)
סמל אישי של המשתמש
Pini Gold
סופר משתמש
 
הודעות: 2818
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 12:17
מיקום: הרצליה

Re: מישהו נתקל במסילות למגירה?

הודעהעל ידי mich mich » 01 ספטמבר 2007, 10:28

הי דניאל,
אם ניתן עדיין לשנות....
ב"הירשלם" יש מסילות רגילות של 75 ס"מ וגם 80 ס"מ. (גם של בלום וגם של גראס)
ידידיה פרנקל 33 ת"א.

בהצלחה
mich mich
משתמש ותיק
 
הודעות: 32
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 10:13

Re: מישהו נתקל במסילות למגירה?

הודעהעל ידי Daniel Ron » 01 ספטמבר 2007, 16:05

תודה על ההסברים.

המגירות נכנסות מתחת למיטה ולקחתי מראש את המרווח למסילות. בקטע הזה אין בעיה, מה שיקרה שהמגירה תצא רק 60 ס"מ.

אין לי צורך באלכסונים.

מה שכן אעשה, אלך על ההצעה של מיכל (שמעבר לזה ששמה כשם ביתי), היא כבר הוכיחה את עצמה בהצעותיה המוצלחות בעבר.

תודה. 8)
"כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
סמל אישי של המשתמש
Daniel Ron
סופר משתמש
 
הודעות: 216
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:35
מיקום: גבעתיים

הבא

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־9 אורחים

cron