צבעתי את המיטה בלכה אקרילית כמו שאמרת שלוש שכבות וליטוש בין השניים הראשונות, עכשיו (כמה ימים אחרי הצביעה העץ נראה חלק ויפה).
אבל, לפני הצביעה הציעו לי למרוח שעווה במקום הלכה. השאלה הראשונה היא האם השעווה היתה משאירה את צבע העץ בצבעו הטבעי או שגם אז הצבע היה מתחלף לצהבהב?
השאלה השנייה, האם הלכה תשמור על העץ מפני שינוי הצבע לאורך זמן או שבעתיד הצבע יצהיב עוד יותר?
