חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מאמון, מזמן לא בילבלתי לך את המוח.

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

מאמון, מזמן לא בילבלתי לך את המוח.

הודעהעל ידי Daniel Ron » 29 אוגוסט 2007, 20:03

צבעתי את המיטה בלכה אקרילית כמו שאמרת שלוש שכבות וליטוש בין השניים הראשונות, עכשיו (כמה ימים אחרי הצביעה העץ נראה חלק ויפה).

אבל, לפני הצביעה הציעו לי למרוח שעווה במקום הלכה. השאלה הראשונה היא האם השעווה היתה משאירה את צבע העץ בצבעו הטבעי או שגם אז הצבע היה מתחלף לצהבהב?

השאלה השנייה, האם הלכה תשמור על העץ מפני שינוי הצבע לאורך זמן או שבעתיד הצבע יצהיב עוד יותר?
"כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
סמל אישי של המשתמש
Daniel Ron
סופר משתמש
 
הודעות: 216
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:35
מיקום: גבעתיים

אקרילי לא צהבהב ולא מצהיב

הודעהעל ידי maamoon » 29 אוגוסט 2007, 20:16

אקרילי לא צהבהב ולא מצהיב

ודבר שני אתה לא יכול לבלבל לי את המוח כי אין לי כזה

שעבה היא שעווה, דבר שדבורים מחרבנות, זה לא עושה שכבה , זה לא חודר לעץ ולא בונה שכבה ולכן הוא לא הגנתי ואתה חייב לחדש בזמנים יותר דחופים מאשר לקה אקרילית שבפנים אין צורך כמעט לחדש, ועם הזמן השעווה (שאף פעם לא מתייבשת - וגם שמן נטו כמעט ולא מתייבש) צוברת לכלוך ונהיית כהה, כך מסיגים לפעמים אפקט ענתיק עם שעווה מגוונת.

אקרילי לא מצהיב, אבל אין מה לעשות כאשר העץ משנה צבע, מצהיב, בדרך כללל אורן לא משנה צבע, עצים שמשנים צבע קשות, הם דובדבן , מהגוני, אלון לפעמים ....

ולכן גם אם יצהיב עוד שלוש שנים השנוי הדרגתי וכך אתה תתרגל אליו
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55

Re: אקרילי לא צהבהב ולא מצהיב

הודעהעל ידי Daniel Ron » 30 אוגוסט 2007, 13:13

ידידי,

מי שעונה תשובות כמו שלך ועם ידע כמו שלך, כל הראש שלו זה מוח ובמוח הזה יש קצת ראש.

תודה על התשובה, הרגעת אותי.
"כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
סמל אישי של המשתמש
Daniel Ron
סופר משתמש
 
הודעות: 216
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:35
מיקום: גבעתיים

Re: אקרילי לא צהבהב ולא מצהיב

הודעהעל ידי zigi » 30 אוגוסט 2007, 14:13

דני שתהיה לי בריא קודם כל, אולם מאז שתפסת את הגב , התחלת להיות פורה כאן בפורום.
אז תמשיך בדרכך זו גם לאחר שתבריא. וחוץ מזה מה שלומך???
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: אקרילי לא צהבהב ולא מצהיב

הודעהעל ידי Daniel Ron » 30 אוגוסט 2007, 23:27

חן חן, מקווה להבריא מהר.

אמרו לי שכב במיטה ואל תזוז לכמה שיותר זמן, טוב כמה אפשר? בסוף הגב יבריא והראש ישתגע.
אז בלי שיראו ובלי שירגישו אני קם ויושב קצת מול המחשב וזה התוצאה. :D
וחוץ מזה כזה אתר וכאלה אנשים אפשר לא להכנס?
"כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
סמל אישי של המשתמש
Daniel Ron
סופר משתמש
 
הודעות: 216
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:35
מיקום: גבעתיים

Re: אקרילי לא צהבהב ולא מצהיב

הודעהעל ידי kobi simchi » 31 אוגוסט 2007, 12:33

עכשיו אני מבין.....אי אפשר להחזיק משור או רוטר אז משתמשים בעכבר ומקלדת?
רפואה שלמה.
תמדוד פעמיים- ותחתוך רק פעם אחת.
סמל אישי של המשתמש
kobi simchi
משתמש ותיק
 
הודעות: 67
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 11:53
מיקום: גליל מערבי

בריאות שלמה

הודעהעל ידי maamoon » 01 ספטמבר 2007, 09:27

וגב חזק כמו של שור
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55

Re: בריאות שלמה

הודעהעל ידי Daniel Ron » 01 ספטמבר 2007, 15:48

אני עובד על זה.

כשאני אהיה גדול, הכל יהיה טוב יותר. :D
"כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
סמל אישי של המשתמש
Daniel Ron
סופר משתמש
 
הודעות: 216
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:35
מיקום: גבעתיים


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־18 אורחים

cron