עמוד 1 מתוך 1
למה אני לא מקבל הודעה למייל על תגובות חדשות?

פורסם:
29 אוגוסט 2007, 11:45
על ידי Daniel Ron
שלום משה,
אחרי כתיבת ההודעות אני לא מקבל עדכון על תגובות למייל שלי למרות שסימנתי V במקום הדרוש.
בבקשה עזרתך.
יום נעים.
Re: למה אני לא מקבל הודעה למייל על תגובות חדשות?

פורסם:
01 ספטמבר 2007, 06:58
על ידי bar tal
משה וודאי יענה לך, אבל גם לא כדאי לך לקבל הוד' על תגובה, זה מנג'ס ברמות, ניסתי והפסקתי (סימנתי V בפרופיל האישי על תגובה להוד').
הרבה יותר נוח להכנס לפורום וללחוץ על "הוד' חדשות"
Re: למה אני לא מקבל הודעה למייל על תגובות חדשות?

פורסם:
01 ספטמבר 2007, 16:50
על ידי Daniel Ron
זו הבעיה, כן סימנתי ואני לא מקבל כלום.
דיברתי כבר עם משה ואמר שמטפל בעניין.