שלום משה,
אחרי כתיבת ההודעות אני לא מקבל עדכון על תגובות למייל שלי למרות שסימנתי V במקום הדרוש.
בבקשה עזרתך.
יום נעים.
למה אני לא מקבל הודעה למייל על תגובות חדשות?
3 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
למה אני לא מקבל הודעה למייל על תגובות חדשות?שלום משה,
אחרי כתיבת ההודעות אני לא מקבל עדכון על תגובות למייל שלי למרות שסימנתי V במקום הדרוש. בבקשה עזרתך. יום נעים. "כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
Re: למה אני לא מקבל הודעה למייל על תגובות חדשות?משה וודאי יענה לך, אבל גם לא כדאי לך לקבל הוד' על תגובה, זה מנג'ס ברמות, ניסתי והפסקתי (סימנתי V בפרופיל האישי על תגובה להוד').
הרבה יותר נוח להכנס לפורום וללחוץ על "הוד' חדשות"
Re: למה אני לא מקבל הודעה למייל על תגובות חדשות?זו הבעיה, כן סימנתי ואני לא מקבל כלום.
דיברתי כבר עם משה ואמר שמטפל בעניין. "כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
3 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־15 אורחים | |||||