עמוד 1 מתוך 1

חיתוך פורמייקה....

הודעהפורסם: 27 אוגוסט 2007, 15:12
על ידי kobi simchi
כיצד אני חותך פורמייקה מבלי לפצוע אותה?
לאחר ההדבקה, פיניש עם רוטר?
תודה.
אם אוכל לעשות זאת באמצעים ביתיים אשקול לצפות עם פורמייקה.אני די תקוע.

Re: חיתוך פורמייקה....

הודעהפורסם: 28 אוגוסט 2007, 22:57
על ידי kobi simchi
אף אחד לא התעסק עם פורמייקה?

Re: חיתוך פורמייקה....

הודעהפורסם: 28 אוגוסט 2007, 23:41
על ידי iavihay
הי קובי. תשובה בפורום הישן..

Re: חיתוך פורמייקה....

הודעהפורסם: 28 אוגוסט 2007, 23:42
על ידי iavihay
היי קובי. תשובה בפורום הישן..

Re: חיתוך פורמייקה....

הודעהפורסם: 01 ספטמבר 2007, 07:13
על ידי bar tal
בגדול כן, אבל הביט צריך להיות ישר (כזה שמתאים לפורמייקה), וגם חשוב יותר התנועה צריכה להיות חלקה ואחידה , ובנוסף יש כיוון שהוא הנכון (אני לא זוכר איך קובעים זאת - אני הייתי פשוט מנסה - יש כיוון תנועה טוב- והכיוון ההפוך פחות זורם ולעיתים דופק את הפורמייקה
בהצלחה בר