חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

ככה זה כשעושים הפסקה ארוכה בתחביב אהוב.

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

ככה זה כשעושים הפסקה ארוכה בתחביב אהוב.

הודעהעל ידי Daniel Ron » 27 אוגוסט 2007, 14:56

מה אגיד ומה אומר,

התחלתי לעבוד על המיטה לביתי, אך מכיוון שאין לי חדר עבודה קבוע שבו אני יכול לפרוס את כל כלי ולהשאירם שם מוכנים לעבודה בכל עת, נאלצתי לעבוד בקומה מקורה בבניין הדירות שבו אני גר, והקומה פתוחה לכל כוון כך שיש לי אויר טוב, אבל איני יכול להשאיר את הציוד שם.

וכך מידי בוקר הוצאתי את כל הכלים כולל כל לוחות העץ לחיתוך שיוף וכו'.
מאחר ואני אדם שמתחשב בשכניו, כל יום בשעה 14:00 אני מפסיק את העבודה ונכנס הביתה או לפעמים ממתין עד השעה 16:00 ואז מתחיל שוב.
אבל, אם אני נכנס הביתה, אז אנני יכול להשאיר את הציוד בחוץ, ושוב מכניסו הביתה ומורידו אחרי שעת המנוחה (כמו שאתם יכולים לשער מדובר במשקל כולל של כ-70 ק"ג).

וכך אני עובד מידי יום. מאחר והרבה מאוד זמן לא הרמתי כאלה משקלים ובטח לא מס' פעמים ביום, המעמסה הזו באה לידי ביטוי על גופי והתחלתי להרגיש בכאבי גב אבל לא ייחסתי לכך חשיבות רבה.

ביום שישי האחרון כשאני כבר ממש לקראת סוף העבודה ולפני הרכבת המיטה, הגיעה השעה היעודה להתחשב בשכנים. הפסקתי את העבודה והעליתי את כל הציוד הביתה.

באותו ערב הרגשתי כאבים עזים מאוד בגב ואמרתי לעצמי זה בטח יעבור עד שבת בבוקר.

בשבת בבוקר התעוררתי עם כאבי תופת בגב ברמות בלתי נסבלות. התקשרתי לקרובת משפחה שהיא פיזיוטרפיסטית בכירה במקצועה, והיא בלי להתבלבל אמרה לי שמדובר בדלקת בדיסק ושעצרתי קצת לפני פריצת דיסק בגב.

אז כעת אני מרותק למיטה עם תרופות אנטי דלקתיות והולך כמו נכה (ויסלחו לי הנכים) וחלקי המיטה ממתינים להמשך וגם ביתי.

בעוד כשבוע אני אמור לקבל את המזרון למיטה. אז לא איכפת לי לעצור כרגע עד שהמזרון יגיע ולנוח קצת אבל אח"כ אסיים אותה עד תום.

עם כל הכאבים הללו ועם האכזבה שגופי בגד בי, אני חייב לומר שנהניתי מכל שניה שעבדתי ואחרי מנוחה מספיקה, אני מתכוון לחזור ולהמשיך לנגר.

חשבתי לעצמי שאולי מכונות הנגרות שלי כעסו עלי שזנחתי אותם כ"כ הרבה זמן בארון והחליטו לעשות יד אחת ולהעניש אותי כדי שאלמד להתחשב גם ברגשותיהם.
"כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
סמל אישי של המשתמש
Daniel Ron
סופר משתמש
 
הודעות: 216
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:35
מיקום: גבעתיים

Re: ככה זה כשעושים הפסקה ארוכה בתחביב אהוב.

הודעהעל ידי zigi » 27 אוגוסט 2007, 16:05

דני שלום, קודם כל תהיה בריא !! וחוץ מזה באם אתה צריך עזרה כלשהי רק תדבר ואנסה לסייע בידך. החלמה מהירה
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

דניאל אתה מתחיל להדאיג אותי....

הודעהעל ידי harel » 27 אוגוסט 2007, 19:52

תיאור העבודה כל כך דומה למה שהיה אצלי - דמיון מחריד... ולא תאמין.. כולל כאבי הגב:) ממש כאילו המילים יצאו מפי. אצלי רק היתה שכנה שקיטרה שאני משתמש בחשמל המשותף של הבניין וזה שהייתי הכי מתחשב בעולם בשעות העבודה שלי ובנקיון אחרי כל שלב :lol:
תתנחם בעובדה שאני הייתי צריך להכין 2 מיטות במכה אחת ולך חצי עבודה :P

מהיכן אתה דניאל? תרגיש טוב מחכים לתוצרת.
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

Re: ככה זה כשעושים הפסקה ארוכה בתחביב אהוב.

הודעהעל ידי Amitay » 28 אוגוסט 2007, 04:54

קודם כל רפואה שלמה.
אם יש לך אפשרות להעביר את הציוד דרך אזור שאפשר להסיע בו עגלה, אולי כדי להשקיע בבניית ארונית חזקה עם גלגלים נוחים עבור כל הציוד הכבד. אפשר גם לסדר בצד אחד ווים לתליית חמורים מתקפלים ובצד השני מעמד לפלטת עבודה. זה יכול לחסוך הרבה מאמץ בסחיבת הציוד.
בכל אופן בהצלחה בפרוייקט זה ובבאים.
Amitay
משתמש ותיק
 
הודעות: 38
הצטרף: 20 אוגוסט 2007, 00:32

אתה יכול לעבוד אצלי בכל זמן שתרצה...

הודעהעל ידי moshik » 28 אוגוסט 2007, 09:29

אני גר בזגרון יעקב
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

Re: אתה יכול לעבוד אצלי בכל זמן שתרצה...

הודעהעל ידי Daniel Ron » 28 אוגוסט 2007, 13:01

תודה על הרצון שלכם לעזור ועל ההצעות ייעול.

המיטה וגם ביתי המקסימה ימתינו עוד קצת ואני אחלים ואמשיך לעבוד. אני לא מתכוון לוותר על התענוג הזה של חיתוך עצים ויצירת רהיטים ועבודות עץ.

אני אשפר את כלי העבודה עם הזמן שיהיה יותר נוח לעבוד איתם אבל לא אוותר על התחביב הזה.

תודה לכם.
"כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
סמל אישי של המשתמש
Daniel Ron
סופר משתמש
 
הודעות: 216
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:35
מיקום: גבעתיים

Re: ככה זה כשעושים הפסקה ארוכה בתחביב אהוב.

הודעהעל ידי Daniel Ron » 29 אוגוסט 2007, 16:27

אולי נעשה מפגש של כל החובבים שסובלים מכאבי גב בגלל התחביב, אולי קבוצת תמיכה? :shock: :lol:
"כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
סמל אישי של המשתמש
Daniel Ron
סופר משתמש
 
הודעות: 216
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:35
מיקום: גבעתיים

Re: דניאל יקירי

הודעהעל ידי yossi » 29 אוגוסט 2007, 16:37

ראשית איחולי שתחזור במהרה לאיתנך.
שנית אנא הקפד שלא לכלול בפורום עצמו בירבורי זקנות. לשם כך הכין עבורנו משה פורום דיבורים מיוחד.
מי כמוך יודע על מה חרב בית המיקדש
yossi
סופר משתמש
 
הודעות: 702
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:29

Re: ככה זה כשעושים הפסקה ארוכה בתחביב אהוב.

הודעהעל ידי bar tal » 01 ספטמבר 2007, 06:46

החלמה מהירה
סמל אישי של המשתמש
bar tal
סופר משתמש
 
הודעות: 264
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 19:11
מיקום: מרכז תל אביב

הבא

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־8 אורחים

cron