עמוד 1 מתוך 1

חדש בפורום: צירוף קבצים

הודעהפורסם: 13 אוגוסט 2007, 13:52
על ידי admin1
הוספתי פונקציה חדשה לפורום, העלאת קבצים (היה כמובן גם בקודם) אבל אני חושב שהממשק פה יהיה יותר נוח לחברים.

כמו כן כדאי לשים לב, שיש פה אופציה חדשה לראות את הפורום כמו בוואלה (לא בדיוק אבל בערך) על ידי בחירה במצב "Thread View" (הכפתור שנמצא בפינה השמאלית העליונה) ואם לא אוהבים להחליף חזרה למצב "Flat View"

Re: חדש בפורום: צירוף קבצים

הודעהפורסם: 14 אוגוסט 2007, 23:09
על ידי Vintage
אחלה, שים לב שהפורם לא אוהב ממשק אנגלי ומזייף מאוד אם מנסים לעבוד באנגלית.