הוספתי פונקציה חדשה לפורום, העלאת קבצים (היה כמובן גם בקודם) אבל אני חושב שהממשק פה יהיה יותר נוח לחברים.
כמו כן כדאי לשים לב, שיש פה אופציה חדשה לראות את הפורום כמו בוואלה (לא בדיוק אבל בערך) על ידי בחירה במצב "Thread View" (הכפתור שנמצא בפינה השמאלית העליונה) ואם לא אוהבים להחליף חזרה למצב "Flat View"

