אתמול בשעה 12:30 נולד לי בן בשעה טובה
הצעיר שוקל 3,750 גרם והוא ואמא שלו מרגישים טוב
לאבא הגאה שלום.
עקב המצב, אתם עלולים להרגיש בעיכובים קלים בשירות הלקוחות
כל טוב לכולכם!
מזל טוב לי!
15 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
מזל טוב לי!אתמול בשעה 12:30 נולד לי בן בשעה טובה הצעיר שוקל 3,750 גרם והוא ואמא שלו מרגישים טוב לאבא הגאה שלום. עקב המצב, אתם עלולים להרגיש בעיכובים קלים בשירות הלקוחות כל טוב לכולכם!
Re: מזל טוב לי!מזל טוב לך ולזוגתך משה.
אני מאחל לכם רוב נחת והנאה מהבן
מזל טוב!מזל טוב למשפחת אשל המורחבת!
משה, כנהוג בפורום: ספר על הטכניקה, על השלבים וצרף צילומים...
הרבה ברכות !...ובעיקר הרבה בריאות, לילד ולהוריו.
ועכשיו לשלב בחירת השם: ארז? אלון? חייב להיות עץ, לא?
Re: מזל טוב לי!המון מזל טוב...אולי קצת באיחור....אצלנו נוהגים לברך: תחזרו הביתה בריאים ועם ידיים מלאות.
כל טוב. תמדוד פעמיים- ותחתוך רק פעם אחת.
Re: הרבה ברכות !ברכות להולדת הבן. כן ירבו..שמחים בשימחתכם, ובמסגרת הצעת שם לרך הנולד, אם בשמות עצים עסקינן.. הרי שגם אורן הוא סוג של עץ.. נכון מקס..?
Re: מזל טוב לי!מזל טוב משה!
חשבתי שהאתר זה ה- BABY שלך ... לא ידעתי שהיה עוד תינוק בדרך. התחלות חדשות לקראת השנה העברית החדשה...מה? שיהיה בהצלחה עם שני התינוקות
15 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־13 אורחים | |||||