חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מזל טוב לי!

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

מזל טוב לי!

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 27 אוגוסט 2007, 12:50

:lol: :lol: :lol:

אתמול בשעה 12:30 נולד לי בן בשעה טובה
הצעיר שוקל 3,750 גרם והוא ואמא שלו מרגישים טוב

לאבא הגאה שלום.

עקב המצב, אתם עלולים להרגיש בעיכובים קלים בשירות הלקוחות 8) למרות שכמה ממכם כבר קיבלו עזרה הבוקר (יש אינטרנט אלחוטי בקפיטריה)

כל טוב לכולכם!
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: מזל טוב לי!

הודעהעל ידי yossi » 27 אוגוסט 2007, 13:58

מזל טוב לך ולזוגתך משה.
אני מאחל לכם רוב נחת והנאה מהבן
yossi
סופר משתמש
 
הודעות: 702
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:29

מזל טוב!

הודעהעל ידי Yair Feldmann » 27 אוגוסט 2007, 14:16

מזל טוב למשפחת אשל המורחבת!

משה, כנהוג בפורום: ספר על הטכניקה, על השלבים וצרף צילומים...
סמל אישי של המשתמש
Yair Feldmann
סופר משתמש
 
הודעות: 1335
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 09:29
מיקום: רעננה

Re: מזל טוב לי!

הודעהעל ידי Vintage » 27 אוגוסט 2007, 15:04

הופה, עוד נגר לחבורה !
מזל טוב משה :D
סמל אישי של המשתמש
Vintage
 
הודעות: 14
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:49

הרבה ברכות !

הודעהעל ידי max63 » 27 אוגוסט 2007, 15:12

...ובעיקר הרבה בריאות, לילד ולהוריו.
ועכשיו לשלב בחירת השם: ארז? אלון? חייב להיות עץ, לא? :wink:
סמל אישי של המשתמש
max63
סופר משתמש
 
הודעות: 500
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 08:54
מיקום: חיפה

Re: מזל טוב לי!

הודעהעל ידי kobi simchi » 27 אוגוסט 2007, 15:19

המון מזל טוב...אולי קצת באיחור....אצלנו נוהגים לברך: תחזרו הביתה בריאים ועם ידיים מלאות.
כל טוב.
תמדוד פעמיים- ותחתוך רק פעם אחת.
סמל אישי של המשתמש
kobi simchi
משתמש ותיק
 
הודעות: 67
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 11:53
מיקום: גליל מערבי

Re: הרבה ברכות !

הודעהעל ידי iavihay » 27 אוגוסט 2007, 19:37

ברכות להולדת הבן. כן ירבו..שמחים בשימחתכם, ובמסגרת הצעת שם לרך הנולד, אם בשמות עצים עסקינן.. הרי שגם אורן הוא סוג של עץ.. נכון מקס..? :wink:
iavihay
סופר משתמש
 
הודעות: 292
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:56

Re: מזל טוב לי!

הודעהעל ידי harel » 27 אוגוסט 2007, 19:44

ברכות מקרב לב משפחת אשל!!!
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

Re: מזל טוב לי!

הודעהעל ידי eldadm » 27 אוגוסט 2007, 21:02

מזל טוב משה!
חשבתי שהאתר זה ה- BABY שלך ... לא ידעתי שהיה עוד תינוק בדרך.

התחלות חדשות לקראת השנה העברית החדשה...מה?
שיהיה בהצלחה עם שני התינוקות :D
סמל אישי של המשתמש
eldadm
משתמש ותיק
 
הודעות: 79
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 19:45

הבא

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־13 אורחים

cron