עמוד 1 מתוך 1

שלום

הודעהפורסם: 22 מאי 2008, 14:44
על ידי hadar716
זו הודעתי הראשונה בפורום למרות שאני כבר עוקב בעניין מספר שבועות

אני מעוניין לבנות פלטת שולחן בגודל של 150*135 אני רוצה את השולחן מעץ מלא ולא MDF

האם אליי לרכוש לוחות ולהדביק בניהם או שיש דרך טובה יותר?

Re: שלום

הודעהפורסם: 22 מאי 2008, 15:24
על ידי Alex Milch
עץ גולמי+הקצעה+הדבקה+חיתוך למידה סופית+ליטוש וגימור