עמוד 1 מתוך 1

מה הקשר? בירה בנשר!

הודעהפורסם: 24 אוגוסט 2007, 21:54
על ידי Yair Feldmann
התארחנו היום עפרה אשתי ואני, אצל לאה ואביחי איסמן בנשר.
כמה נפלא שהכרתי חברים כאלה בפורום!
טיילנו יחד לגשרים התלויים בנחל קטיע קרוב מאוד לבית של אביחי, אכלנו ארוחה נפלאה (על האש, איקרה, מחמצים, סלט חצילים, תפוחי אדמה ומה לא? + שני בקבוקי יין, ובירה שהיתה קודם).
דיברנו על נגרות, על החיים, על העבודה - ולא הרגשנו שכבר 6 בערב והיינו צריכים למהר הביתה ברעננה לאורחים של ארוחת ליל שבת.
לאה ואביחי, תודה על האירוח הנפלא, ותודה על החברות!
(מוועידת נשר השנייה הזו לא היהו תמונות, כי המצלמה לא היתה איתנו!)

Re: מה הקשר? בירה בנשר!

הודעהפורסם: 27 אוגוסט 2007, 10:29
על ידי zigi
יאיר יפה, נוסע לנשר ולא קורא לי?? סתםםםם. אפשר לחשוב שהייתי עסוק או שראיתי את הגשרים ולא הייתי בא. אז ברכות על היום המשותף שלכם , סחתיין על הארוחה והסיור, בפעם הבאה אני מבטיח שאתנהג יפה, אז תקח אותי איתך, יאיר??. ויופי שנוצרת חברות בין המשתמשים בפורום, יופי שהפורום הזה גורם לחלק מהאנשים מקור של הנאה וכיף, בלי אינטריגות ובלי חשבונות שלא במקומם, ואם אפשר לומר על מחשבות מסוימות שהן פיקטיביות, אז בלי מחשבות כאלה. ניתן לנצל את כל הטוב ממפגשים והכרויות שכאלה. יישר כח לנוטלים יוזמה.

Re: מה הקשר? בירה בנשר!

הודעהפורסם: 08 ספטמבר 2007, 07:05
על ידי Eliko
...ונדמה לי שזה יאיר שכתב מי שאוכל לבד וגו'...
איך אני פספסתי את הפורום הזה (הכל חוץ מנגרות) בושה
למשה מזל טוב אמנם באיחור
יהודה הייתי מזהה אותך בכל מצב
ולכולנו שנה טובה !