לא יוד&
הודעה אחת
• עמוד 1 מתוך 1
לא יוד&הכל הפך לג'יבריש. לא יודע איך להחזיר את המצב לקדמותו.. אשמח לסיוע..אביחי
הודעה אחת
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־14 אורחים | |||||