עמוד 1 מתוך 1

זה משאל נא לענות על השאלה בבקשה

הודעהפורסם: 24 אוגוסט 2007, 18:54
על ידי maamoon
זה משאלה שמעניין אותי האם נגרים\חובבי נגרות אוהבים לעשות פיניש לעבודות שלהם
או שהעבודה של הנגרות נגמרת גם נגמרים הכוחות