מאד פשוט! בקובץ האחרון שהורדת תחלץ את הקבצים ולחץ לפי התמונה!
1 לחץ ואשר את פתיחת הקובץ
2בתיקייה הצהובה תמרן לקובץ השני
כמה ספרים להורדה חינמית! מי שלא יודע כיצד להוריד שישרשר.
39 הודעות
• עמוד 4 מתוך 4 • 1, 2, 3, 4
Re: לא מצליח להוריד? או לפתוח את הקובץ?מאד פשוט! בקובץ האחרון שהורדת תחלץ את הקבצים ולחץ לפי התמונה!
1 לחץ ואשר את פתיחת הקובץ 2בתיקייה הצהובה תמרן לקובץ השני
Re: לא מצליח להוריד? או לפתוח את הקובץ?השורה השניה המלל אותו הדבר אך עם סימן שונה משהוא כמו דף עם פינה מקופלת ,אני לא בדיוק איש מחשבים רציתי לשלוח את תמונת הצג אך לא יודע איך מצטער...........
תודה
Re: לא מצליח להוריד? או לפתוח את הקובץ?כשאני מנסה לפתוח אני מקבל מסך של REAL PLAYER
Re: תתקין את התוכנה שבקישור והקובץ יעלה אוטומטית!אין לי איך להודות לך.............סוף,סוף רואים משהוא
תודה
Re: איך פותחים DUST FILE?יש לך תוכנה לPDF ?
כי הקובץ הוא PDF
39 הודעות
• עמוד 4 מתוך 4 • 1, 2, 3, 4
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־10 אורחים | |||||