Israelgrn4 כתב:תבדוק.
היה נכון, תאשר זאת כאן בפורום.
זה היה בהומור. אני לא מפקק בכך שזה נכון.
מצטער אם כך זה משתמע.
שרשור הטיפים הגדול 2021
42 הודעות
• עמוד 4 מתוך 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: שרשור הטיפים הגדול - ינואר 2021
זה היה בהומור. אני לא מפקק בכך שזה נכון. מצטער אם כך זה משתמע.
Re: שרשור הטיפים הגדול - ינואר 2021
לרגע לא חשבתי שזה לא ממניע טוב. הכי טוב בהומור טוב.
Re: שרשור הטיפים הגדול - ינואר 2021
אני חושב שמצאתי באמזון את המסור הזה במחיר זול משמעותית. https://www.amazon.com/Gyokucho-Razorsa ... hi&sr=1-2#
Re: שרשור הטיפים הגדול - ינואר 2021בהמשך לטיפ שהעלה itzikdiy על שופרפרות סיליקון / סופר 7 וכיו"ב שמתייבשות:
viewtopic.php?p=80900#p80900 כדי למנוע או יותר נכון להאט את ההתייבשות אני משתמש ב"אטם" שעשוי משכבת ניילון כפולה (בתמונה ניילון אריזה כחול) שאותה אני מניח על ההברגה: ועליה מבריג את הפיה: זה עובד לגמרי לא רע. מכירים דרכים נוספות לשמר חומר בשפורפרות כאלו ? (נ.ב הגיע הזמן לשנות את שם השרשור)
Re: שרשור הטיפים הגדול - ינואר 2021שמירה במקרר מאריכה את חייהם של כל השרוולים, במיוחד הפתוחים
Re: שרשור הטיפים הגדול - ינואר 2021טוב לדעת
Re: שרשור הטיפים הגדול - ינואר 2021שלום,
. "מכירים דרכים נוספות לשמר חומר בשפורפרות כאלו?" אני נוהג - בנוסף לניילון לעטוף שיכבה כפולה של רדיד אלומיניום, ומסביב סלוטייפ . הוכיח את עצמו לא-רע. באותה צורה אני עוטף גם פיות של דבק עץ "אלמרס" פתוח, נשמר אצלי שנים !!! בברכה, איזי
Re: שרשור הטיפים הגדול - ינואר 2021
האמת שמאז צילמתי 2 סרטונים של כמה שניות לשימוש חוזר בסיליקון שהתייבש. הראשון, כמו שמוכר - חיתוך וסגירה עם מסקינטייפ https://www.youtube.com/watch?v=toD6wvbrBd4 השני - רעיון של אשתי שראתה אותי מתעסק עם זה בעקרון ניסיתי לצורך השעשוע, אבל זה יכול להיות נחמד אם גם ככה מסיימים את החומר עד הסוף. מה אומרים? פטנט? https://www.youtube.com/watch?v=dq0HlhaQzfs רעיונות עשה זאת בעצמך ונגרות - XDIY with Itzik
ערוץ יוטיוב - https://www.youtube.com/c/itzikdiy בלוג - https://www.itzikdiy.com
Re: שרשור הטיפים הגדול - ינואר 2021מישהו ניסה לקחת בורג גבס שחור באורך 4.5 ס.מ ובתום העבודה להבריג אותו פנימה לתוך השרוול עד הסוף( של הבורג).
כך אני נוהג כל הזמן. ובהצלחה לא מבוטלת.
Re: שרשור הטיפים הגדול 2021אני משתמש בשיטה עם הניילון. אבל אם זה מתייבש, בגלל שזה עמד המון זמן, אני עושה חור בצד (בצד של הגוף, לא צד המכסה) ומוציא שם את החומר. עוד טיפ- אפשר לקחת את החומר היבש (סיליקון) ולהשתמש בו לניקוי סרטי ליטוש (אני ניקיתי בעבר את הדיסק ליטוש)
42 הודעות
• עמוד 4 מתוך 5 • 1, 2, 3, 4, 5
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־6 אורחים | |||||