חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

אתר למכירת המוצרים שלנו.

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

Re: אתר למכירת המוצרים שלנו? השתגעתם...?

הודעהעל ידי Dganit » 18 נובמבר 2007, 07:03

סולחת, אינני חושבת שפגעת , אך אם טיילת בגלריה יש כאן מספר אמנים לא מבוטל ונכון שאנחנו מוגדרים נגרים חובבים , חלקנו פנסיונרים וחלקנו עובדים למחייתינו אך בכדי לממן הובי כזה , שהוא מן הסתם לא זול, הכנסה קטנה מן היצירות שתממן חלק מקניית המכונות לא מזיקה. ראיתי כאן ובמקומות אחרים שהובי מממן את עצמו וזה רעיון נהדר .
אמנים כל הזמן יוצרים , כדי לנוח ולהרגע מן העבודה ולפעמים כמות היצירות עולה על כמות הנכדים, הילדים, החברים , הידידים ובכלל... מכאן נבע הרעיון והוא מבורך.
שבוע טוב לכולנו :D
Dganit
סופר משתמש
 
הודעות: 253
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 20:26

Re: אתר למכירת המוצרים שלנו? השתגעתם...?

הודעהעל ידי yossi » 18 נובמבר 2007, 09:40

זה לא כל כך מדוייק (לפחות אצלי).
אני מייצר משהו להנאתי. מן הסתם אינני ממשיך ומייצר אותו הדבר אלא ממשיך הלאה לפי הכייף שלי או בקשות משפחתיות. לכן גם אינני משווק. אם מישהו יבחין במוצר בגלריה שלי ויבקש גם עבורו (קרה כבר בעבר),אציע לו מחיר.
yossi
סופר משתמש
 
הודעות: 702
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:29

Re: אתר למכירת המוצרים שלנו? השתגעתם...?

הודעהעל ידי Saba_jackson » 18 נובמבר 2007, 11:32

טוב, אני מסיר את הכובע.
אינני אמן, ועדיין עוד לא נגר ואני מפרגן מאד לאלה שהם כן.
אין לי גם מה למכור, אך אשמח לסייע ולהפיץ האתר והתוצרים.
אני משתדל ליצור משאריות ו/או מאשפה ובכלים מאולתרים, כך שההוצאות אפסיות.

מכירה, ולא חשוב מה מוכרים, מייצרת סוג של מחוייבות, המחוייבות עלולה לפגוע
(כך זה אצלי) בחופש הדמיון והיצירה, כך אני חש ממקרים דומים,
למשל, תחביב נוסף שלי הוא לכתוב אתרי אינטרנט, ועשיתי כמה ללא תמורה,
היו שהציעו לי תשלום, סירבתי בנימוס, רק בכדי לא להכנס למחוייבות.
במקרה הטוב, "בעל האתר" משלם עבור מקום האחסנה והדומייין ישירות לספק,
ואני משקיע את שעות הלילה....
וזה היתרון לעומת נגרות: הדיסק במחשב אינו מפריע לשכנים כמו הדיסק של המסור...

בהצלחה!
Saba_jackson
סופר משתמש
 
הודעות: 967
הצטרף: 22 אוקטובר 2007, 01:18

הקודם

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־11 אורחים

cron