אמנים כל הזמן יוצרים , כדי לנוח ולהרגע מן העבודה ולפעמים כמות היצירות עולה על כמות הנכדים, הילדים, החברים , הידידים ובכלל... מכאן נבע הרעיון והוא מבורך.
שבוע טוב לכולנו
אתר למכירת המוצרים שלנו.
23 הודעות
• עמוד 3 מתוך 3 • 1, 2, 3
Re: אתר למכירת המוצרים שלנו? השתגעתם...?סולחת, אינני חושבת שפגעת , אך אם טיילת בגלריה יש כאן מספר אמנים לא מבוטל ונכון שאנחנו מוגדרים נגרים חובבים , חלקנו פנסיונרים וחלקנו עובדים למחייתינו אך בכדי לממן הובי כזה , שהוא מן הסתם לא זול, הכנסה קטנה מן היצירות שתממן חלק מקניית המכונות לא מזיקה. ראיתי כאן ובמקומות אחרים שהובי מממן את עצמו וזה רעיון נהדר .
אמנים כל הזמן יוצרים , כדי לנוח ולהרגע מן העבודה ולפעמים כמות היצירות עולה על כמות הנכדים, הילדים, החברים , הידידים ובכלל... מכאן נבע הרעיון והוא מבורך. שבוע טוב לכולנו
Re: אתר למכירת המוצרים שלנו? השתגעתם...?זה לא כל כך מדוייק (לפחות אצלי).
אני מייצר משהו להנאתי. מן הסתם אינני ממשיך ומייצר אותו הדבר אלא ממשיך הלאה לפי הכייף שלי או בקשות משפחתיות. לכן גם אינני משווק. אם מישהו יבחין במוצר בגלריה שלי ויבקש גם עבורו (קרה כבר בעבר),אציע לו מחיר.
Re: אתר למכירת המוצרים שלנו? השתגעתם...?טוב, אני מסיר את הכובע.
אינני אמן, ועדיין עוד לא נגר ואני מפרגן מאד לאלה שהם כן. אין לי גם מה למכור, אך אשמח לסייע ולהפיץ האתר והתוצרים. אני משתדל ליצור משאריות ו/או מאשפה ובכלים מאולתרים, כך שההוצאות אפסיות. מכירה, ולא חשוב מה מוכרים, מייצרת סוג של מחוייבות, המחוייבות עלולה לפגוע (כך זה אצלי) בחופש הדמיון והיצירה, כך אני חש ממקרים דומים, למשל, תחביב נוסף שלי הוא לכתוב אתרי אינטרנט, ועשיתי כמה ללא תמורה, היו שהציעו לי תשלום, סירבתי בנימוס, רק בכדי לא להכנס למחוייבות. במקרה הטוב, "בעל האתר" משלם עבור מקום האחסנה והדומייין ישירות לספק, ואני משקיע את שעות הלילה.... וזה היתרון לעומת נגרות: הדיסק במחשב אינו מפריע לשכנים כמו הדיסק של המסור... בהצלחה!
23 הודעות
• עמוד 3 מתוך 3 • 1, 2, 3
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־11 אורחים | |||||