חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

גודל הכיתוב - הא ניתן לשפר?

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

Re: גודל הכיתוב - הא ניתן לשפר? צרור ברכות על השיפור

הודעהעל ידי javali » 04 ספטמבר 2007, 14:12

admin כתב:ננסה 12 ונראה מה התגובות, אני מקווה שזה ירגיע את כולם וגם יעזור למי שצריך לראות וגם לא יפריע מדי למי שרואה היטב


עבורי 12 זה עשר...

תודה
סמל אישי של המשתמש
javali
סופר משתמש
 
הודעות: 222
הצטרף: 14 אוגוסט 2007, 11:59
מיקום: אדלייד, אוסטרליה

הקודם

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־3 אורחים