admin כתב:ננסה 12 ונראה מה התגובות, אני מקווה שזה ירגיע את כולם וגם יעזור למי שצריך לראות וגם לא יפריע מדי למי שרואה היטב
עבורי 12 זה עשר...
תודה
גודל הכיתוב - הא ניתן לשפר?
21 הודעות
• עמוד 3 מתוך 3 • 1, 2, 3
Re: גודל הכיתוב - הא ניתן לשפר? צרור ברכות על השיפור
עבורי 12 זה עשר... תודה
21 הודעות
• עמוד 3 מתוך 3 • 1, 2, 3
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־3 אורחים | |||||