יאיר - אתה צודק, כמובן. מצורף.
את קטרי הקדיחה שיניתי בהתאם ליחס בין קוטר הבורג המילימטרי לקוטר הבורג האינצ'י הקרוב ביותר.
כמובן שמתקבלים גם קטרי קדיחה שאינם תואמים למידות נפוצות של מקדחים מילימטריים. במקרה כזה, כשמדובר בעץ קשה הייתי מעגל כלפי מעלה (היינו קודח חור מקדים מעט גדול יותר), ובעץ רך כלפי מטה.
