Alex Milch כתב:צבע אקרילי על בסיס מים יקר בערך פי 2 מצבע פוליאוריטני.
אכן יקר כמעט פי 2 אבל אתה לא צריך מקשה ומדלל לכן המחיר הכללי זול יותר גם אם תדלל במי עדן
Alex Milch כתב:קיים צבע ולקה על בסיס מים בדרגות ברק כפי שרשמתי.
נזהרתי ורשמתי שאני לא ראיתי מעל 30% ברק, אני אשמח שתראה לי
Alex Milch כתב:לרכוש חומר הוא לגמרי לא מסובך אפילו באריזות של 3/4 ל'.
אם תרצה עזרה בקנית הצבע, גלה לנו מאיזה אזור אתה.
בתור נגר וצבע מקצועי אני בטוח שאתה לא נתקל בקשיים שלי כחובב. אני מי-ם אבל עובד במרכז ואשמח לעזרה במחיר עבור:
יסוד על בסיס מים באריזה הכי קטנה שאפשר
עליון מגוון לפחות 50% ברק באריזת ליטר
