חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

בניית ספריית מדפים מעוגלים

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

Re: בניית ספריית מדפים מעוגלים

הודעהעל ידי oded00 » 13 אוקטובר 2013, 19:22

Alex Milch כתב:צבע אקרילי על בסיס מים יקר בערך פי 2 מצבע פוליאוריטני.

אכן יקר כמעט פי 2 אבל אתה לא צריך מקשה ומדלל לכן המחיר הכללי זול יותר גם אם תדלל במי עדן :-)

Alex Milch כתב:קיים צבע ולקה על בסיס מים בדרגות ברק כפי שרשמתי.

נזהרתי ורשמתי שאני לא ראיתי מעל 30% ברק, אני אשמח שתראה לי

Alex Milch כתב:לרכוש חומר הוא לגמרי לא מסובך אפילו באריזות של 3/4 ל'.
אם תרצה עזרה בקנית הצבע, גלה לנו מאיזה אזור אתה.

בתור נגר וצבע מקצועי אני בטוח שאתה לא נתקל בקשיים שלי כחובב. אני מי-ם אבל עובד במרכז ואשמח לעזרה במחיר עבור:
יסוד על בסיס מים באריזה הכי קטנה שאפשר
עליון מגוון לפחות 50% ברק באריזת ליטר
oded00
סופר משתמש
 
הודעות: 261
הצטרף: 07 ינואר 2011, 09:06

Re: בניית ספריית מדפים מעוגלים

הודעהעל ידי Alex Milch » 13 אוקטובר 2013, 19:42

עודד,
אני לא רוצא להתווכח על המחירים, אני לא מפסיד ולא מרוויח מזה, אני בעיקר סובל כי אני משתמש רק בבסיס מים. לפעמים קשה לבלוע את ההפרש הגדול בעלויות.
אם אתה מסתובב באזור המרכז, "אפרים צבעים" נמצאים באזור התעשיה בנתניה, אנא עשה מאמץ ומצא את הטלפון גם כאן בחיפוש. אתה יכול לדבר עם שחר שהוא בענין מכירות או עם משה שהוא בעל המיקצוע וייעץ לך תוך הפגנת סבלנות יתרה.
תוכל לקבל כמויות של 1 ל' או 1 ק"ג, תלוי בסוג החומר. לגבי מחיר, אני חושב שתקבל אותו מחיר כמוני, גם אני לא קונה במשטחים.
לגבי "גולד פירזול" יש לי פריבילגיה קטנה שהם בחיפה והסוכן שלהם בדרך לביתו עובר דרך הנגריה, כך שאני זוכה לשרות כמעט מיידי. אני לא יודע אם הם משווקים בירושלים.
סמל אישי של המשתמש
Alex Milch
סופר משתמש
 
הודעות: 4665
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:09
מיקום: חיפה

Re: בניית ספריית מדפים מעוגלים

הודעהעל ידי oded00 » 13 אוקטובר 2013, 20:11

נהפוך הוא
אני ממש לא מתווכח
פשוט מנסה ללמוד מהנסיון שלך ולקבל עצה

תודה בכול מקרה
אם תוכל לתת לי כיוון של מחירים אפילו בפרטי זה יעזור לי מאוד
oded00
סופר משתמש
 
הודעות: 261
הצטרף: 07 ינואר 2011, 09:06

Re: בניית ספריית מדפים מעוגלים

הודעהעל ידי Alex Milch » 14 אוקטובר 2013, 08:25

המחיר כ-90 ש"ח.
סמל אישי של המשתמש
Alex Milch
סופר משתמש
 
הודעות: 4665
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:09
מיקום: חיפה

Re: בניית ספריית מדפים מעוגלים

הודעהעל ידי nirb » 14 אוקטובר 2013, 14:26

אלכס,

אם אני חוזר שוב לאחת ההודעות שלך בה אתה ממליץ ככלל להשתמש בחומרים על בסיס מים ולאחר ההסברים הטובים על יתר החומרים שבשוק, פרקטית, מה תהיה המלצתך לחומרים על בסיס מים ליסוד ולעליון.
(תקן אותי אם אני טועה אבל חומרים על בסיס מים הם בהכרח חד רכיביים?)

אני גר בקריות ככה שגולד פרזול עליהם המלצת קרבוים אלי מאד.

כאמור, אני צריך יסוד לסנדביץ ולאחריו עליון (חלק מהפרוייקט בצבע שמנת וחלק בצבע אפרסק) בשאיפה שהתוצאה הסופית תהיה דומה כמה שניתן לבציעת אפוקסי וגם מבריקה.
כמובן שאני צריך כמויות קטנות שמתאימות לפרוייקט.

(אגב, טמבור אומרים שהיסוד שלהם הוא רק סינטטי על בסיס טרנפטין ואין להם על בסיס מים ולגבי צבע הם מוסרים כי הסופרלק הוא החד רכיבי שנחשב הכי מבריק וגם הוא רק על בסיס טרפנטין).

אשמח לשמוע המלצה ספציפית
nirb
סופר משתמש
 
הודעות: 130
הצטרף: 23 אוקטובר 2012, 21:12

Re: בניית ספריית מדפים מעוגלים

הודעהעל ידי Alex Milch » 14 אוקטובר 2013, 19:49

צבע על בסיס מים הוא לרוב אקרילי וכמובן חד-רכיבי.
תארתי בשירשור מתי אני משתמש ביסוד + לקה שקופה ומתי בצבע עליון בלבד. היסוד עולה כחצי מחיר מן הצבע העליון. להשגת התוצאה הרצויה על ידך, אתה יכול להשתמש ביסוד בגוון שתוכל להגדיר על בסיס המניפה של טמבור או נירלט, המחשב שלהם יודע לתרגם. על הבסיס בצע גימור עם לקה שקופה בדרגת הברק הרצויה בשבילך.
הרשה להעיר, החומרים מהם אתה בונה את המדפים לא ממש מתאימים להשגת תוצאה טובה מן הסוג שאתה מעונין. בנוסף, נסה ליצור קשר עם עדי מ"מצבעת ישראל" בא.ת. ביאליק מול א.ע.פירזול. מיצבעה מיקצועית ואדם חביב, מחירים הוגנים בהחלט.
ממש בקירבה ישנו גם איל בוקובזה, אף הוא צבע מיקצועי ואיכותי.
סמל אישי של המשתמש
Alex Milch
סופר משתמש
 
הודעות: 4665
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:09
מיקום: חיפה

הקודם

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־8 אורחים