שאני לא אברך אותך? אין דבר כזה.
שיהיה במזל טוב, הרבה בריאות והרבה אושר ותמשיך להיות כזה אכפתי, עוזר, מתחשב, מלמד, ועוד הרבה דברים שאתה.
למפגש הקרוב צריך להכין כיסא חזק כדי להרים את זיגי כמה וכמה וכמה פעמים.
מזל טוב ידידי היקר.
מזל טוב, זיגי!
13 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
מזל טוב ידידי.שאני לא אברך אותך? אין דבר כזה.
שיהיה במזל טוב, הרבה בריאות והרבה אושר ותמשיך להיות כזה אכפתי, עוזר, מתחשב, מלמד, ועוד הרבה דברים שאתה. למפגש הקרוב צריך להכין כיסא חזק כדי להרים את זיגי כמה וכמה וכמה פעמים. מזל טוב ידידי היקר. "כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
Re: מזל טוב, זיגי!גם אני מצת
Re: מזל טוב, זיגי!באיחור קל, מזל טוב
13 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־14 אורחים | |||||