אלי, בחישוב גס ומהיר יוצא, שעלות הסרט הזה עבורינו הוא משהו בסדר גודל של 360 ש"ח. תחשבן גם אתה, ותראה האם לנו זה משתלם.
מבלי לזלזל ליכולות של המסור. שבת שלום
כמעט אורגזמה...
13 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
Re: זה לפי המידה שאתה צריך (באינטש)אלי, בחישוב גס ומהיר יוצא, שעלות הסרט הזה עבורינו הוא משהו בסדר גודל של 360 ש"ח. תחשבן גם אתה, ותראה האם לנו זה משתלם.
מבלי לזלזל ליכולות של המסור. שבת שלום
Re: המחיר הוא בהחלט החיסרון האמיתי..בכל המבחנים עולה שאלת המחיר במלוא עוצמתה
זה אכן בעיה להחליט. זה עולה כמו 3-4 משורי בימטל טובים לאחר התלבטות די ארוכה החלטתי ללכת על זה (לי יש משור של 143 אינטש) ולפחות מנסיון של היומיים האחרונים אני לא מפסיק לחייך מבחינתי משור הסרט (שהוא האהוב עליי ביותר) קם לתחיה זה הכלי הבטוח ביותר הסלחני ביותר ועם מגוון האפשרויות הגדול ביותר. הבעיה העיקרית שהטרידה אותי זה באיזה רוחב יהיה המשור המשור הזה מכורח ההגדרה שלו הוא מסיבי יותר ולכן צריך כח מתיחה גדול יותר ,רציתי בתחילה לרכוש 3/4 אינטש אבל כדי לא לקחת סיכונים רכשתי 1/2 אינטש (שמצריך כמות פחותה בהרבה של ליברות מתיחה)וזה עובד מצויין. חשוב לקרוא תגובות של קונים לפני שמחליטים לרכוש. הערת מערכת : הנהלת הפורום אינה אחראית בשום צורה שהיא לכתוב לעי"ל וכל הנאמר לעי"ל הינו על אחריות הבלעדית של הכותב. האמור לע"יל אין בו משום המלצה או הנחיה ועל הקורא לפנות לאנשי מקצוע מורשים לפני החלטת רכישה או שימוש.
Re: המחיר הוא בהחלט החיסרון האמיתי..לא נעים לי להגיד, אבל אין לי מושג על שום דבר בדיון הזה, אין לי ברירה אלא לעלות לזכרון להשתלמות
13 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־6 אורחים | |||||