חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

כמעט אורגזמה...

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

Re: זה לפי המידה שאתה צריך (באינטש)

הודעהעל ידי zigi » 26 אוקטובר 2007, 12:46

אלי, בחישוב גס ומהיר יוצא, שעלות הסרט הזה עבורינו הוא משהו בסדר גודל של 360 ש"ח. תחשבן גם אתה, ותראה האם לנו זה משתלם.
מבלי לזלזל ליכולות של המסור. שבת שלום
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: המחיר הוא בהחלט החיסרון האמיתי..

הודעהעל ידי moshik » 26 אוקטובר 2007, 15:05

בכל המבחנים עולה שאלת המחיר במלוא עוצמתה
זה אכן בעיה להחליט.
זה עולה כמו 3-4 משורי בימטל טובים
לאחר התלבטות די ארוכה החלטתי ללכת על זה (לי יש משור של 143 אינטש)
ולפחות מנסיון של היומיים האחרונים אני לא מפסיק לחייך
מבחינתי משור הסרט (שהוא האהוב עליי ביותר) קם לתחיה
זה הכלי הבטוח ביותר הסלחני ביותר ועם מגוון האפשרויות הגדול ביותר.
הבעיה העיקרית שהטרידה אותי זה באיזה רוחב יהיה המשור
המשור הזה מכורח ההגדרה שלו הוא מסיבי יותר ולכן צריך כח מתיחה
גדול יותר ,רציתי בתחילה לרכוש 3/4 אינטש אבל כדי לא לקחת סיכונים רכשתי
1/2 אינטש (שמצריך כמות פחותה בהרבה של ליברות מתיחה)וזה עובד מצויין.
חשוב לקרוא תגובות של קונים לפני שמחליטים לרכוש.

הערת מערכת : הנהלת הפורום אינה אחראית בשום צורה שהיא לכתוב לעי"ל
וכל הנאמר לעי"ל הינו על אחריות הבלעדית של הכותב.
האמור לע"יל אין בו משום המלצה או הנחיה ועל הקורא
לפנות לאנשי מקצוע מורשים לפני החלטת רכישה
או שימוש.
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

Re: המחיר הוא בהחלט החיסרון האמיתי..

הודעהעל ידי bar tal » 04 נובמבר 2007, 01:49

לא נעים לי להגיד, אבל אין לי מושג על שום דבר בדיון הזה, אין לי ברירה אלא לעלות לזכרון להשתלמות
סמל אישי של המשתמש
bar tal
סופר משתמש
 
הודעות: 264
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 19:11
מיקום: מרכז תל אביב

הקודם

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־6 אורחים