הסר דאגה מלבך משכתי את התביעה
השכלתי משפטית ולכן הנושא קרוב לליבי, מלומד יותר או פחות, אני יודע לאן תביעות נזיקין יכולות להגיע (גם המופרכות ביותר לא כל שכן האמיתיות) וחושב שרצוי ונכון לחסוך למי מאיתנו עוגמת נפש מיותרת.
תקנון האתר ואחריות משפטית
14 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
Re: האם ציניות היא גם בסיס לתביעה?מושיק כתבתי שנוותר על הציניות לרגע.. לא לתמיד...
הסר דאגה מלבך משכתי את התביעה השכלתי משפטית ולכן הנושא קרוב לליבי, מלומד יותר או פחות, אני יודע לאן תביעות נזיקין יכולות להגיע (גם המופרכות ביותר לא כל שכן האמיתיות) וחושב שרצוי ונכון לחסוך למי מאיתנו עוגמת נפש מיותרת.
Re: תקנון האתר ואחריות משפטיתבהחלט אפשר לחייב גולש אקראי/אנונימי לתקנון האתר, בדיוק כמו שבדף כניסה לאתרים בעלי אופי מיני יש דף ששואל באם אתה מעל גיל 18 או לחילופין מודיע כי האתר מכיל חומרים מסוג זה ומאפשר סגירת החלון או כניסה לאתר.
הוספת הערה בסגנון "בלחיצה על המקש הכניסה הינך מצהיר כי קראת והבנת את תקנון הפורום" אמנם לא מסירה ממך אחריות מוחלטת, אבל מקטינה מאד את הסיכוי לתביעת האתר.
Re: תקנון האתר ואחריות משפטיתהראל, רעיון מבורך ונכון. קראתי את התקנון המוצע. להערכתי ההוא מקיף וממצה ומקנה כיסוי למה שהתכוונת להציג. הסרת אחריות ישירה או עקיפה כולל לצד ג' מוסדרת ומובנת מתוך הכתוב ולא הייתי מוסיף לו דבר.
אגב, אין צורך שכל משתמש "יחתום / יאשר" שקרא והסכים - מספיק שתיהיה כותרת קבועה בכניסה לפורום המציינת שהכניסה ואו השימוש באתר כפוף לתקון הפורום ולהצמיד קישוריות לתקנון. כך פועלות רשתות מכירה למשל לכלי נגרות המכילים אף הם רעיונות, עיצות ותכנים טכניים אשר לכאורה מסוכנים מאוד לאנשים שלא קיבלו הכשרה.
Re: תקנון האתר ואחריות משפטיתתודה פיני
אני לא חושב שזה מספיק כי זה מתייחס רק לפורומים. תקנון האתר צריך להיות נפרד ואמור להסדיר את מעמדו של משה כבעל האתר והדומיין, את הבעלות על זכויות יוצרים של מאמרים, גלריות וכל מה שבאתר מעבר לפורומים. היתה בשעתו פניה של מושיק להבהרת כוונותיו של משה והוא פירט בצורה מצויינת, את כל זה צריך לעגן בתקנון מוסדר.
14 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־15 אורחים | |||||