חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

כסאות לחו"ל

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

Re: חברים לא לריב מי שרוצא

הודעהעל ידי yaron » 18 אוגוסט 2007, 09:12

את התוכנית המקורית כפי שפורסמה ונמכרה ברשת ,וללא לקיחת קרדיטים יכול לשלוח לי מסר וכתובת דוא"ל ויקבל את התוכנית כולל מידות מקוריות והוראות עבודה בקובץpdf וזאת מאחר ולא הצלחתי להעלות את הקובץ לפורום. בזמנו העליתי את התוכנית בפורום בוואלה
yaron
 
הודעות: 6
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 10:26

Re: חברים לא לריב מי שרוצא

הודעהעל ידי Yair Feldmann » 18 אוגוסט 2007, 10:03

נסיון להעלאת התוכנית לאתר - אולי בזה ייפסק הדיון "למי יש יותר גדול" ו"מי היה הגבר הראשון שלך" ?
קבצים מצורפים
כסא וספסל פריקים.pdf
(255.4 KiB) הורד 679 פעמים
סמל אישי של המשתמש
Yair Feldmann
סופר משתמש
 
הודעות: 1335
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 09:29
מיקום: רעננה

Re: חברים לא לריב מי שרוצא

הודעהעל ידי yaron » 18 אוגוסט 2007, 12:59

כל הכבוד
yaron
 
הודעות: 6
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 10:26

Re: חברים לא לריב מי שרוצא

הודעהעל ידי harel » 18 אוגוסט 2007, 16:33

מאחר וזיגי העלה תמונה של כסאות לילדים והתוכנית שהעלית היא של כסאות למבוגרים אז אין בכלל ספק יאיר ששלך יותר גדול :) הכסא...כן?
הגובה שונה, האורך שונה, הרוחב שונה וכמובן גם זויות הקשתות שונות.. אבל זה בסדר... אפשר לבנות לפי התוכנית הזאת רק שלילד לא יהיה נוח במקרה הטוב או שיפול במקרה הרע כי מרכז הכובד בין שני החלקים שהכסא מורכב מהם שונה בין כסא המבוגרים וכסא הילדים גם כי זוית הישיבה של ילדים שונה משלנו וגם כי המשקל המופעל על הכסא אחר.
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

Re: כסאות לחו"ל

הודעהעל ידי Haim » 18 אוגוסט 2007, 18:48

zigi כתב:המקורות אינם שלי, אולם באם אתה רוצה, אוכל להכין לך שבלונה ולצרף הסברים לביצוע.


:lol: אשמח :lol:
סמל אישי של המשתמש
Haim
סופר משתמש
 
הודעות: 108
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:45
מיקום: הצפון הרחוק

Re: כסאות לחו"ל

הודעהעל ידי zigi » 18 אוגוסט 2007, 20:54

פיני שלום, תבלו ותהנו , בנסיעה הבאה שלך אתן לך להעביר ארונות ושולחן, הפעם אנחנו נסתדר. המשך טיול נעים, מתגעגעים לשובך.
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: כסאות לחו"ל

הודעהעל ידי yaron » 18 אוגוסט 2007, 21:17

בנוסף לשבלונות של זיגי יש לי תוכנית שונה משל יאיר בגודל של 2.5MB אשר מלווה בהסברי תמונות אם תרצו שלחו לי את המייל שלך ואשלח את התוכנית,מאחר ונפחה גדול כדי להעלות אותה לקבצי הפורום
yaron
 
הודעות: 6
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 10:26

הקודם

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־12 אורחים

cron