כסאות לחו"ל
17 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
Re: חברים לא לריב מי שרוצאאת התוכנית המקורית כפי שפורסמה ונמכרה ברשת ,וללא לקיחת קרדיטים יכול לשלוח לי מסר וכתובת דוא"ל ויקבל את התוכנית כולל מידות מקוריות והוראות עבודה בקובץpdf וזאת מאחר ולא הצלחתי להעלות את הקובץ לפורום. בזמנו העליתי את התוכנית בפורום בוואלה
Re: חברים לא לריב מי שרוצאנסיון להעלאת התוכנית לאתר - אולי בזה ייפסק הדיון "למי יש יותר גדול" ו"מי היה הגבר הראשון שלך" ?
Re: חברים לא לריב מי שרוצאמאחר וזיגי העלה תמונה של כסאות לילדים והתוכנית שהעלית היא של כסאות למבוגרים אז אין בכלל ספק יאיר ששלך יותר גדול
הגובה שונה, האורך שונה, הרוחב שונה וכמובן גם זויות הקשתות שונות.. אבל זה בסדר... אפשר לבנות לפי התוכנית הזאת רק שלילד לא יהיה נוח במקרה הטוב או שיפול במקרה הרע כי מרכז הכובד בין שני החלקים שהכסא מורכב מהם שונה בין כסא המבוגרים וכסא הילדים גם כי זוית הישיבה של ילדים שונה משלנו וגם כי המשקל המופעל על הכסא אחר.
Re: כסאות לחו"ל
Re: כסאות לחו"לפיני שלום, תבלו ותהנו , בנסיעה הבאה שלך אתן לך להעביר ארונות ושולחן, הפעם אנחנו נסתדר. המשך טיול נעים, מתגעגעים לשובך.
Re: כסאות לחו"לבנוסף לשבלונות של זיגי יש לי תוכנית שונה משל יאיר בגודל של 2.5MB אשר מלווה בהסברי תמונות אם תרצו שלחו לי את המייל שלך ואשלח את התוכנית,מאחר ונפחה גדול כדי להעלות אותה לקבצי הפורום
17 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־12 אורחים | |||||