כנס כפר יונה
15 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
Re: תודה מאמון ובקשה קטנהאולי תוכל לכתוב בראשי פרקים את עיקר ההרצאה שלך?
Re: תודה מאמון ובקשה קטנהיש כבר שני מאמרים ב מאמרים על הכנת העץ ועל הבוויץ
אני עובד על כמה בדרך
Re: כנס כפר יונה אתם זורים מלח על הפצעיםאז מה אם לא יכולתי להגיע, צריך לזרות מלח על הפצעים? לבוא ולספר כמה היה נעים, כמה היה טעים, כמה היה מעניין! אני מבין שהפסדתי, בפעמים הבאות לא אתן לכם לקיים את המפגשים בלעדי!!!!! ואתה ז'ילבר שלא תחשוב אפילו לרגע, שאתה לא מקיים סיור מיוחד עבורי, דיר באלאק!! ואם אתה לא יודע מה הפרוש ,תשאל את מאמון.
שתהיה לכולם השנה הבאה עלינו לטובה,שנת פוריות ויצירה , שנת בריאות והנאות החיים. בקיצור שנה טובה
Re: כנס כפר יונה אתם זורים מלח על הפצעיםאתה מוזמן בכל עת , בשמחה רבה
15 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים | |||||