
בגדול זה כלי שלא הייתי בטוח כמה אצטרך ובזמנו קניתי בגלל המחיר, ועכשיו שאני רואה שאני משתמש בו, כנראה בפעם הבאה אשקיע קצת ביותר איכותי.
בניתי את המגירות הראשונות שלי - פרויקט בוידאו
12 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
Re: בניתי את המגירות הראשונות שלי - פרויקט בוידאוגם הדקו הצדיק את ה120 שח ששילמתי מזמן, למרות החסרונות. אין טענות במחיר כזה
![]() בגדול זה כלי שלא הייתי בטוח כמה אצטרך ובזמנו קניתי בגלל המחיר, ועכשיו שאני רואה שאני משתמש בו, כנראה בפעם הבאה אשקיע קצת ביותר איכותי. רעיונות עשה זאת בעצמך ונגרות - XDIY with Itzik
ערוץ יוטיוב - https://www.youtube.com/c/itzikdiy בלוג - https://www.itzikdiy.com
Re: בניתי את המגירות הראשונות שלי - פרויקט בוידאונראה לי שהאנטר ודקו בערך באותה רמה - אבל בזמנו הייתי צריך אותו מהר... Time is money
12 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים | |||||