חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

המלצה על להב cmt לפורמיקה ומלמין

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

Re: המלצה על להב cmt לפורמיקה ומלמין

הודעהעל ידי rondadon » 07 מאי 2023, 22:21

Itzik33 כתב:תודה על ההמלצה, האם יש למותג זה להב המתאים לבוש GTS-10J מבחינת קדח ציר ?



לא ראיתי כאלה באמזון בכל אופן. בכללי לא מוצא הרבה עם קדח 30 מ"מ באמזון ארה"ב, אבל כן ניתן להשיג באמזון אירופה (בריטניה וגרמניה בוודאות יש קדח כזה).

Sent from my SM-A515F using Tapatalk
rondadon
סופר משתמש
 
הודעות: 441
הצטרף: 26 אפריל 2019, 21:04

Re: המלצה על להב cmt לפורמיקה ומלמין

הודעהעל ידי rondadon » 07 מאי 2023, 22:23

אמיר ח. כתב:תתחדש, ותודה על ההמלצה.
החיתוך הנקי במלמין מתקבל בזכות השיניים שמושחזות בצורת TCG, קיצור של Triple Chip Grind, כלומר שן ישרה ושן טרפזית.
אני משתמש בלהב דומה במסור השולחן שלי לחיתוכי Rip כשאני רוצה לבנות פלטת שולחן מעץ. החיתוך המתקבל נקי מאוד והקורות מוכנות ישירות להדבקה.
תודה על ההמלצה לשימוש, לא חשבתי להשתמש בזה למטרה הזו, אבל בהחלט אנסה בהמשך.
בגדול כדי לא "לאמץ" את המסור בחיתוך ריפ עם להב כזה, אפשר לבצע ריפ עם להב יעודי, ואז לעבור רק ל"ניקוי" ולגלח 2-3 מ"מ אני משער עם הרבה פחות עומס על המסור.

Sent from my SM-A515F using Tapatalk
rondadon
סופר משתמש
 
הודעות: 441
הצטרף: 26 אפריל 2019, 21:04

Re: המלצה על להב cmt לפורמיקה ומלמין

הודעהעל ידי אמיר ח. » 08 מאי 2023, 11:44

rondadon כתב:בגדול כדי לא "לאמץ" את המסור בחיתוך ריפ עם להב כזה, אפשר לבצע ריפ עם להב יעודי, ואז לעבור רק ל"ניקוי" ולגלח 2-3 מ"מ אני משער עם הרבה פחות עומס על המסור.
רעיון טוב, במיוחד אם יש הרבה קןרות להכין אז זה חוסך זמן ושומר גם על הלהב וגם על המנוע של המסור.
אמיר ח.
סופר משתמש
 
הודעות: 595
הצטרף: 01 אוגוסט 2017, 18:25

Re: המלצה על להב cmt לפורמיקה ומלמין

הודעהעל ידי אמיר ח. » 08 מאי 2023, 11:56

Edi כתב:מחפש להב rip 10״ thin kerf להחליף את ה freud המצוין שבו השתמשתי ולא מצליח להשיג.

היי אדי, ביררתי עם חבר שמביא להבים מחברת Dimar והוא אמר שיש להם מסורים דקים.
כידוע, חברת דימר הינה חברה ישראלית לייצור ושיווק כלי חיתוך. החברה ממוקמת בשלומי.
אמיר ח.
סופר משתמש
 
הודעות: 595
הצטרף: 01 אוגוסט 2017, 18:25

Re: המלצה על להב cmt לפורמיקה ומלמין

הודעהעל ידי Edi » 08 מאי 2023, 16:56

תודה אמיר, אבדוק
Edi
סופר משתמש
 
הודעות: 1550
הצטרף: 10 נובמבר 2018, 22:34

הקודם

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־4 אורחים

cron