ברוך דיין האמת,
זיגי מותיקי הפורום ומהאנשים הנחמדים ביותר שהכרתי, כל הזמן רצה רק טוב לכולם.
היה ממקימי הפורום הזה ודנים ארוכות הפיק וארגן את המפגשים
תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים
ונחמה למשפחתו בטבלה
בבניין ציון ננוחם
הלך לעולמו חברנו הטוב זיגי זיגדון ז"ל
15 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
Re: הלך לעולמו חברנו הטוב זיגי זיגדון ז"לברוך דיין האמת,
זיגי מותיקי הפורום ומהאנשים הנחמדים ביותר שהכרתי, כל הזמן רצה רק טוב לכולם. היה ממקימי הפורום הזה ודנים ארוכות הפיק וארגן את המפגשים תהיה נשמתו צרורה בצרור החיים ונחמה למשפחתו בטבלה בבניין ציון ננוחם
Re: הלך לעולמו חברנו הטוב זיגי זיגדון ז"ללא הכרתי אותו מעבר לדמותו בפורום, אבל השאיר רושם של אדם חיובי שתמיד שמח לעזור.
תנצב"ה
Re: הלך לעולמו חברנו הטוב זיגי זיגדון ז"לאיזו אבידה, מאוד מאוד עצוב
היה לי את העונג לארח את זיגי אצלי, בילינו יום שלם ביחד בסיבוב בחנויות לכלים, לעץ ועוד הרבה, הוא, כדרכו האדיבה, גמל לי באירוח לי ולבני משפחתי כשגרנו בארץ אני לא אשכח את האיש הנהדר והנדיב, מי שמגיע ללוויה - בבקשה למסור את תנחומי העמוקים לבני המשפחה (אני חושב שאישתו תזכור את הקוטר מקליפורניה)
Re: הלך לעולמו חברנו הטוב זיגי זיגדון ז"ללא זכיתי להכיר אותו אישית אבל קראתי את דברי חוכמתו.
אני חושב שיכול להיות יפה, אם מי שזכה להכיר אותו יכתוב וישתף קצת בקווים לדמותו ובסיפורים לזכרו.
Re: הלך לעולמו חברנו הטוב זיגי זיגדון ז"ליהי זיכרו ברוך !!!!
15 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־5 אורחים | |||||