חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

איך לעשות קנט לדלפק..?

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

Re: איך לעשות קנט לדלפק..?

הודעהעל ידי חובב צפוני » 23 פברואר 2023, 15:00

ביצעתי את הקנט לפי השיטה שישראל הציע כאן, יצא מצוין!
מצרף תמונות של התהליך.
בניתי גם מדף צף, שם השתמשתי באפשרות השניה של חיבור שתי עצים אופקיים, ויצא מצוין !
מצרף תמונות לטובת החברים.

סיום פרויקט יעלה בהמשך :)
קבצים מצורפים
2.png
3.png
חובב צפוני
סופר משתמש
 
הודעות: 212
הצטרף: 26 מרץ 2017, 21:59

Re: איך לעשות קנט לדלפק..?

הודעהעל ידי Edi » 23 פברואר 2023, 16:32

מוכר לי החתיך הכחול :D
יופי של ביצוע אבי לרעיון מעולה של ישראל!
Edi
סופר משתמש
 
הודעות: 1550
הצטרף: 10 נובמבר 2018, 22:34

Re: איך לעשות קנט לדלפק..?

הודעהעל ידי Israelgrn4 » 24 פברואר 2023, 09:24

כמה פשוט, ככה יפה.
שמח לשיתוף תובנות.
Israelgrn4
סופר משתמש
 
הודעות: 730
הצטרף: 22 ינואר 2018, 14:15

הקודם

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־11 אורחים

cron