כל הכבוד על הפרויקט ועל הסרטון.
רק הערה אחת, וברשותך לא על הפרויקט - להב הוא זכר, לא נקבה. לא יודע למה השתרשה בפורום התייחסות ללהב כנקבה... אני יודע שזה קטנוני, אבל כמי שעבד בכתיבה במשך שנים ארוכות, לקרוא "להב חדה" ו"להב מיוחדת" מקביל לצליל של ציפורניים על לוח.
מתנצל שוב על הסטיה מהנושא ותודה מראש על ההתחשבות.
