|
|
חובבי נגרות ואומנות העץ
ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל
|
|
זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.
על ידי Moshe Eshel » 02 אפריל 2008, 21:27
שלום לכל החברים,
אני רוצה לקדם בברכה את כל החברים החדשים שהצטרפו לאתר בחודשים האחרונים. ויש קצת חדשות מעניינות.
כהוקרה על פעילותו עד כה של יהודה לוי מכובדנו, וגם בהסתמך על שיחות איתו לגבי כוונותיו בעתיד - הנני מתכבד להעניק לו בזאת תואר ותפקיד רשמי (עד כמה שתואר כזה יכול להיות רשמי) באתר - מנהל הקהילה. (מחיאות כפיים!)
בתור מנהל הקהילה יהודה בעצם יהיה אישיות על באתר, לא מנהל של פורום בודד אלא אחראי על כל הקהילה בלי חלוקה לפורומים, במסגרת תפקידו יהודה יעזור לחברים, יעודד השתתפות (אם צריך גם באמצעות לחץ פיזי מתון  ) בפורום ובאיזורי התוכן, וכמובן יארגן לחברי הפורום מפגשים חברתיים וסיורים. המטרה היא בעצם להגביר ולשפר את הקהילתיות של האתר שלנו - ליצור חיבור בין האנשים ברמה מעבר לאתר ולפורום - ויהודה הוא מרכז המאמץ.
אני מאחל ליהודה את כל ההצלחה בתפקיד החדש, ואני רוצה להזכיר לכולם שהצלחתו - הצלחתינו. ולכן אני מבקש מכולם לשתף פעולה ככל שאתם יכולים עם בקשותיו.
-

Moshe Eshel
- מנהל האתר
-
- הודעות: 2596
- הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
- מיקום: מושב גמזו
-
על ידי zigi » 02 אפריל 2008, 21:51
מה, בחירה ללא הצבעה ? היכן הדמוקרטיה? ושאיש לא יחשוב חלילה שיש לי משהו נגד יהודה. בהצלחה
-

zigi
- מנהל פורום
-
- הודעות: 1849
- הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
- מיקום: סלעית
על ידי Moshe Eshel » 02 אפריל 2008, 21:56
מעולם לא אמרתי שתהיה כאן דמוקרטיה, יש פה בהחלט אוטוקרטיה - מצד שני אף אחד לא עורף ראשים לאלה שלא מסכימים עם השלטון, וגם לא גובים מיסים...
המטרה שלי ידועה מזמן והאתר הוא אמצעי חשוב להשגתה, והמשתמשים וטובתם לנגד עיני - אבל היעד המרכזי הוא קידום הנגרות ועבודת העץ בישראל - ולא יצירת מוסדות מפלגה ופרלמנטים.
רק להבהיר משהו, יהודה הוא לא מקורב ולא חבר ועד, הוא חבר פעיל בפורום שיוזם וגם מבצע את יוזמותיו - ותורם לכולם ולכן הוצע לו התפקיד הוא מקבל אותו בזכות ולא בחסד - והוא יצטרך לעבוד קשה כדי להצדיק את הבחירה. אין בתפקיד שום צ'ופר אלא רק מחויבות ועול.
כמו כן, כל חבר שירצה לקבל תפקיד (וכבר הוצע בעבר מעל דפי הפורום) מסוים, מוזמן להציע את עצמו ולהסביר למה הוא מתאים לתפקיד - ויקבל. כל המתנדב - מבורך. אני רוצה להפנות את תשומת לבך זיגי, לעובדה שעדיין אין לכל הפורומים מנהל אפילו - ואני ביקשתי בזמנו שמי שמעוניין יגיש את שמו (בתקווה לקיים סוג של בחירות) - ולא הציעו אפילו מספיק שמות בשביל לנהל חצי מהפורומים, וכשביקשתי הצעות לשם לאתר כדי לקיים משאל על המוצלח ביותר ענו להודעה כ5 אנשים בקושי. זו אולי בעיה של אדישות או של גודל הגוף הבוחר, אבל אי אפשר ככה לנהל מדינה.
נערך לאחרונה על ידי Moshe Eshel בתאריך 03 אפריל 2008, 11:49, נערך פעם אחת בסך הכל.
-

Moshe Eshel
- מנהל האתר
-
- הודעות: 2596
- הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
- מיקום: מושב גמזו
-
על ידי zigi » 02 אפריל 2008, 22:57
משה ידידנו מורנו ורבנו , לא שמת לב שהכל היה בבדיחותא?????????????????
-

zigi
- מנהל פורום
-
- הודעות: 1849
- הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
- מיקום: סלעית
על ידי Moshe Eshel » 02 אפריל 2008, 23:00
אבל רציתי בכל זאת לכתוב את הכל, כדי שלא יהיה אי הבנות של אנשים אחרים. אני תמיד מרגיש שמשהו חסר - ומרגיש צורך להשלים.
דרך אגב זיגי, שמת לב שהפכת כך לפתע פתאום ל"סופר משתמש"? אני עובד על מנגנון שמחלק תארים לפי כמות הודעות - מה דעתכם?
וחוץ מזה, זיגי, כולי עלמא ידעי שלמנהלי אתרים אין חוש הומור 
-

Moshe Eshel
- מנהל האתר
-
- הודעות: 2596
- הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
- מיקום: מושב גמזו
-
על ידי moshik » 03 אפריל 2008, 00:43
-

moshik
- מנהל פורום
-
- הודעות: 2155
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
- מיקום: עין הוד
על ידי Moshe Eshel » 03 אפריל 2008, 07:17
האמת, זה תלוי בו - אבל אם לוקחים את הכינוי צריך לעמוד בדרישות (תפילות, דרשה פעם בשבוע, וכו')
-

Moshe Eshel
- מנהל האתר
-
- הודעות: 2596
- הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
- מיקום: מושב גמזו
-
על ידי Eliko » 03 אפריל 2008, 10:05
קודם כל ברכות חמות. יהודה האיש המתאים במקום המתאים ! יישר כח
שנית משה עורף ולא עורך....
שיהיה רק בהצלחה גוברת והולכת !
-

Eliko
- סופר משתמש
-
- הודעות: 602
- הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41
על ידי zigi » 03 אפריל 2008, 10:42
משה, איני יודע באם יהודה יוכל לעמוד בנושא של תפילה ומצוות אחרות, אולם במקום זאת הוא יכול לתת דרשה כל יום, כל היום וכל השבוע, תסמיך אותו לרבנות, הוא בטוח יעמוד בזה. 
-

zigi
- מנהל פורום
-
- הודעות: 1849
- הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
- מיקום: סלעית
על ידי Saba_jackson » 22 מאי 2008, 01:10
מאז שנפתח האשכול הנוכחי אני מזהה ריצת המראה באתר
יהודה, בהצלחה!
חברי הפורום, להמשיך לדחוף, הרי אנו עצמנו נהנים מהתוצאות....
-
Saba_jackson
- סופר משתמש
-
- הודעות: 967
- הצטרף: 22 אוקטובר 2007, 01:18
חזור אל נגרות
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־8 אורחים
|