חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

חדשות חשובות! האתר והקהילה.

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

חדשות חשובות! האתר והקהילה.

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 02 אפריל 2008, 21:27

שלום לכל החברים,

אני רוצה לקדם בברכה את כל החברים החדשים שהצטרפו לאתר בחודשים האחרונים. ויש קצת חדשות מעניינות.

כהוקרה על פעילותו עד כה של יהודה לוי מכובדנו, וגם בהסתמך על שיחות איתו לגבי כוונותיו בעתיד - הנני מתכבד להעניק לו בזאת תואר ותפקיד רשמי (עד כמה שתואר כזה יכול להיות רשמי) באתר - מנהל הקהילה. (מחיאות כפיים!)

בתור מנהל הקהילה יהודה בעצם יהיה אישיות על באתר, לא מנהל של פורום בודד אלא אחראי על כל הקהילה בלי חלוקה לפורומים, במסגרת תפקידו יהודה יעזור לחברים, יעודד השתתפות (אם צריך גם באמצעות לחץ פיזי מתון :wink: ) בפורום ובאיזורי התוכן, וכמובן יארגן לחברי הפורום מפגשים חברתיים וסיורים. המטרה היא בעצם להגביר ולשפר את הקהילתיות של האתר שלנו - ליצור חיבור בין האנשים ברמה מעבר לאתר ולפורום - ויהודה הוא מרכז המאמץ.

אני מאחל ליהודה את כל ההצלחה בתפקיד החדש, ואני רוצה להזכיר לכולם שהצלחתו - הצלחתינו. ולכן אני מבקש מכולם לשתף פעולה ככל שאתם יכולים עם בקשותיו.
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: חדשות חשובות! האתר והקהילה.

הודעהעל ידי zigi » 02 אפריל 2008, 21:51

מה, בחירה ללא הצבעה ? היכן הדמוקרטיה? ושאיש לא יחשוב חלילה שיש לי משהו נגד יהודה. בהצלחה
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

מי אמר שיש פה דמוקרטיה?

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 02 אפריל 2008, 21:56

מעולם לא אמרתי שתהיה כאן דמוקרטיה, יש פה בהחלט אוטוקרטיה - מצד שני אף אחד לא עורף ראשים לאלה שלא מסכימים עם השלטון, וגם לא גובים מיסים... :wink:

המטרה שלי ידועה מזמן והאתר הוא אמצעי חשוב להשגתה, והמשתמשים וטובתם לנגד עיני - אבל היעד המרכזי הוא קידום הנגרות ועבודת העץ בישראל - ולא יצירת מוסדות מפלגה ופרלמנטים.

רק להבהיר משהו, יהודה הוא לא מקורב ולא חבר ועד, הוא חבר פעיל בפורום שיוזם וגם מבצע את יוזמותיו - ותורם לכולם ולכן הוצע לו התפקיד הוא מקבל אותו בזכות ולא בחסד - והוא יצטרך לעבוד קשה כדי להצדיק את הבחירה. אין בתפקיד שום צ'ופר אלא רק מחויבות ועול.
כמו כן, כל חבר שירצה לקבל תפקיד (וכבר הוצע בעבר מעל דפי הפורום) מסוים, מוזמן להציע את עצמו ולהסביר למה הוא מתאים לתפקיד - ויקבל. כל המתנדב - מבורך. אני רוצה להפנות את תשומת לבך זיגי, לעובדה שעדיין אין לכל הפורומים מנהל אפילו - ואני ביקשתי בזמנו שמי שמעוניין יגיש את שמו (בתקווה לקיים סוג של בחירות) - ולא הציעו אפילו מספיק שמות בשביל לנהל חצי מהפורומים, וכשביקשתי הצעות לשם לאתר כדי לקיים משאל על המוצלח ביותר ענו להודעה כ5 אנשים בקושי. זו אולי בעיה של אדישות או של גודל הגוף הבוחר, אבל אי אפשר ככה לנהל מדינה.
נערך לאחרונה על ידי Moshe Eshel בתאריך 03 אפריל 2008, 11:49, נערך פעם אחת בסך הכל.
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re: מי אמר שיש פה דמוקרטיה?

הודעהעל ידי zigi » 02 אפריל 2008, 22:57

משה ידידנו מורנו ורבנו , לא שמת לב שהכל היה בבדיחותא?????????????????
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

האמת שכן,

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 02 אפריל 2008, 23:00

אבל רציתי בכל זאת לכתוב את הכל, כדי שלא יהיה אי הבנות של אנשים אחרים. אני תמיד מרגיש שמשהו חסר - ומרגיש צורך להשלים.

דרך אגב זיגי, שמת לב שהפכת כך לפתע פתאום ל"סופר משתמש"? אני עובד על מנגנון שמחלק תארים לפי כמות הודעות - מה דעתכם?

וחוץ מזה, זיגי, כולי עלמא ידעי שלמנהלי אתרים אין חוש הומור :wink:
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re:"הרב יהודה" עדיף על "מנהל הקהילה"

הודעהעל ידי moshik » 03 אפריל 2008, 00:43

:lol:
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

Re:"הרב יהודה" עדיף על "מנהל הקהילה"

הודעהעל ידי Moshe Eshel » 03 אפריל 2008, 07:17

האמת, זה תלוי בו - אבל אם לוקחים את הכינוי צריך לעמוד בדרישות (תפילות, דרשה פעם בשבוע, וכו')
סמל אישי של המשתמש
Moshe Eshel
מנהל האתר
 
הודעות: 2596
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 14:53
מיקום: מושב גמזו

Re:"הרב יהודה" עדיף על "מנהל הקהילה"

הודעהעל ידי Eliko » 03 אפריל 2008, 10:05

קודם כל ברכות חמות. יהודה האיש המתאים במקום המתאים ! יישר כח
שנית משה עורף ולא עורך....
שיהיה רק בהצלחה גוברת והולכת !
סמל אישי של המשתמש
Eliko
סופר משתמש
 
הודעות: 602
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41

Re:"הרב יהודה" עדיף על "מנהל הקהילה"

הודעהעל ידי zigi » 03 אפריל 2008, 10:42

משה, איני יודע באם יהודה יוכל לעמוד בנושא של תפילה ומצוות אחרות, אולם במקום זאת הוא יכול לתת דרשה כל יום, כל היום וכל השבוע, תסמיך אותו לרבנות, הוא בטוח יעמוד בזה. :lol:
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: חדשות חשובות! האתר והקהילה.

הודעהעל ידי Saba_jackson » 22 מאי 2008, 01:10

מאז שנפתח האשכול הנוכחי אני מזהה ריצת המראה באתר
יהודה, בהצלחה!
חברי הפורום, להמשיך לדחוף, הרי אנו עצמנו נהנים מהתוצאות....
Saba_jackson
סופר משתמש
 
הודעות: 967
הצטרף: 22 אוקטובר 2007, 01:18

הבא

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־8 אורחים