חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

במיוחד למשה אשל ורעייתו - חוות החיות

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

במיוחד למשה אשל ורעייתו - חוות החיות

הודעהעל ידי harel » 20 אוגוסט 2007, 20:39

התלהבתם מהחווה וביקשתם תוכנית, אז זהו... שאין בנמצא :wink:
אחת מהשריטות שלי היא לראות באתרים בחו"ל צעצועי עץ ולהעתיקם מהתמונות. כך היה עם הכסא המתקפל לילדים וכך גם פה.
זה הקישור לאחד מהאתרים שמוכרים את החווה http://www.littlesmarties.com/dslci784.html
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

זוית נוספת

הודעהעל ידי harel » 20 אוגוסט 2007, 20:40

זוית נוספת
קבצים מצורפים
lc0784_foldingbarn1.jpg
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

תחילתו של הפרוייקט הוא בשרטוט ובניית הדגם מקרטון ביצוע

הודעהעל ידי harel » 20 אוגוסט 2007, 20:43

הרבה יותר זול וקל לשחק ולתקן טעויות.
קבצים מצורפים
1.JPG
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

ברוב האתרים בחו"ל מצויינות מידותיו החיצוניות של המוצר

הודעהעל ידי harel » 20 אוגוסט 2007, 20:45

אז קל לקבל פרופורציות
קבצים מצורפים
2.JPG
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

את קרטון הביצוע מעתיקים על דיקט 10 מ"מ

הודעהעל ידי harel » 20 אוגוסט 2007, 20:46

חותכים ומרכיבים באמצעות דבק צהוב ומסמרי זגגים
קבצים מצורפים
3.JPG
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

את כל העבודות אני עושה במסור נימה הכי פשוט שיש בשוק

הודעהעל ידי harel » 20 אוגוסט 2007, 20:50

מפאת חוסר מקום (אני עכבר העיר..) אני עובד במרפסת שירות קטנטונת ואין לי מקום למסור שולחן או מסור סרט והנימה עד לעובי 3-4 ס"מ משמש לכל צרכיי 8)
קבצים מצורפים
4.JPG
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

זה המוצר המוגמר יחד עם הדיירים

הודעהעל ידי harel » 20 אוגוסט 2007, 20:52

את השבלונות מקרטון הביצוע תוכל לקבל בחפץ לב.
זה יעלה לך נסיעה לר"ג :P הקפה עלי.
קבצים מצורפים
5.JPG
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

במצב סגור

הודעהעל ידי harel » 20 אוגוסט 2007, 20:53

בתוספת ידיות אורן
קבצים מצורפים
6.JPG
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

אתה יכול לסים את כול התמונות בנושא אחד

הודעהעל ידי maamoon » 20 אוגוסט 2007, 20:57

וביקצור מהמם
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55

הבא

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־19 אורחים