חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

זהבה ושלושת הדובים - קיצה של אגדה..

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

זהבה ושלושת הדובים - קיצה של אגדה..

הודעהעל ידי iavihay » 04 ספטמבר 2007, 20:20

ככה מתנפצת אגדה: דובון קטון ניגש לשולחן, מתיישב בכיסאו הזעיר, נועץ מבט בקערה שלפניו, והנה היא ריקה.

"מי אכל את הדייסה שלי?! ", הוא חורק.

אבא דוב מגיע לשולחן, מתיישב בכיסא הגדול, מסתכל בקערה הגדולה לפניו, והנה היא ריקה.

"מי אכל את הדייסה שלי?!", הוא שואג.

מציצה אמא דובה מהמטבח וצווחת: "נמאסתם עלי כבר, בחיי, כמה פעמים צריך לחזור על כל הסיפור הזה?!
אמא דובה קמה ראשונה מהמיטה, אמא דובה העירה את כולם,
אמא דובה הכינה את הקפה, אמא דובה סידרה את הכלים במדיח,
אמא דובה הורידה כביסה, אמא דובה שמה אוכל בקערה של החתול,
אמא דובה סידרה את הבית ויצאה החוצה לקור, להביא את העיתון,
אמא דובה ערכה את השולחן, אמא דובה הוציאה החוצה את הכלב הארור,
אמא דובה השליכה את האשפה, ועכשיו, כשסוף סוף הואלתם לגרור את אחוריכם ולזכות את אמא דובה בנוכחותכם, אז תקשיבו טוב, כי אני אגיד את זה רק עוד פעם אחת:

עוד לא הספקתי להכין את הדייסה המזוינת שלכם!".




[color=red][/color][color=black][/color]
iavihay
סופר משתמש
 
הודעות: 292
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:56

Re: זהבה ושלושת הדובים - קיצה של אגדה..

הודעהעל ידי iavihay » 04 ספטמבר 2007, 21:19

.. אשמח לפגוש אותך אצל ז'ילבר ביום שישי הקרוב.. (גם כך מס' חברים ותיקים הודיעו שלא יגיעו..) אז לפחות נכיר את החדשים..להתראות..
iavihay
סופר משתמש
 
הודעות: 292
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:56

Re: זהבה ושלושת הדובים - קיצה של אגדה..

הודעהעל ידי iavihay » 04 ספטמבר 2007, 22:34

ואני כל הזמן חשבתי שיש לנו חבר חדש בפורום..
מה שלומך. למה אתה לא במסנגר..?
מה קורה באוטובוס..?
מה עשית מאז..?
iavihay
סופר משתמש
 
הודעות: 292
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:56

Re: זהבה ושלושת הדובים - קיצה של אגדה..

הודעהעל ידי zigi » 04 ספטמבר 2007, 22:36

ואני חשבתי שאביחי צוחק, הייתי בטוח שהוא יודע, לכן לא הגבתי, כבר התחלתי לכתוב ומחקתי.
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

גם אני נפלתי בפח

הודעהעל ידי bar tal » 05 ספטמבר 2007, 15:46

תגיד יהודה יש הגבלה על מס התווים בשם משתמש אתה לא יכול להיות פשוט יהודה לוי
סמל אישי של המשתמש
bar tal
סופר משתמש
 
הודעות: 264
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 19:11
מיקום: מרכז תל אביב

Re: גם אני נפלתי בפח

הודעהעל ידי bar tal » 05 ספטמבר 2007, 15:47

באנגלית כמובן
סמל אישי של המשתמש
bar tal
סופר משתמש
 
הודעות: 264
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 19:11
מיקום: מרכז תל אביב

הבא

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־3 אורחים