חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מפגש נגרים/חובבים , תזכורת

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

מפגש נגרים/חובבים , תזכורת

הודעהעל ידי gilamo » 02 ספטמבר 2007, 16:45

המפגש יתקיים השבוע ביום ו' משעה 9:00 ואילך , בתכנית שיחות נפש על נגרות,מפגש רעים להתרועע, החלפת מרשמים ורשמים וכמובן אוכל ושתיה, מאמון אתה מתכונן להרצות לנו?

הכתובת : רח' הכלנית 20 כפר יונה , משפחת אמויאל

מצורפת מפה.

יאללה לבוא עם מצב רוח !
קבצים מצורפים
Map.jpg
מפת הגעה
סמל אישי של המשתמש
gilamo
משתמש ותיק
 
הודעות: 77
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 00:53
מיקום: כפר יונה

Re: מפגש נגרים/חובבים: תפריט

הודעהעל ידי Yair Feldmann » 02 ספטמבר 2007, 17:17

כיוון שבפורום יש ברוך השם אנשים חדשים למכביר, מן הראוי שיידעו שב"אוכל ושתייה" הכוונה שכל אחד מביא משהו - וטוב יעשו המאשר את בואו אם יספר כאן מה הוא מתכוון להביא, כדי למנוע חס ושלום כפילויות. אני תורם פשטידה. סלטים, חומוס, בורקס, שתייה ועוגות הולכים בדרך כלל טוב מאוד.
מי שיצר באחרונה JIG או מכשיר מעניין, או קנה כזה, יהיה יפה אם יביא ויציג אותו.
סמל אישי של המשתמש
Yair Feldmann
סופר משתמש
 
הודעות: 1335
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 09:29
מיקום: רעננה

אני חושב על משהוא

הודעהעל ידי maamoon » 02 ספטמבר 2007, 18:04

על איזה נושא מסוים
סמל אישי של המשתמש
maamoon
סופר משתמש
 
הודעות: 700
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:55

Re: מפגש נגרים/חובבים , תזכורת

הודעהעל ידי moshik » 02 ספטמבר 2007, 18:24

אני מגיע
זוגתי שתחיה לא בארץ אז לא יהיה סלט רימונים
אני אביא שני בקבוקי יין.
סמל אישי של המשתמש
moshik
מנהל פורום
 
הודעות: 2155
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 18:35
מיקום: עין הוד

Re: מפגש נגרים/חובבים: תפריט

הודעהעל ידי zigi » 02 ספטמבר 2007, 18:24

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: אתם מקיימים את המפגש הפעם כנראה בלעדי. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: מפגש נגרים/חובבים , תזכורת

הודעהעל ידי kobi simchi » 02 ספטמבר 2007, 20:03

מי מגיע מהצפון???????????????????
תמדוד פעמיים- ותחתוך רק פעם אחת.
סמל אישי של המשתמש
kobi simchi
משתמש ותיק
 
הודעות: 67
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 11:53
מיקום: גליל מערבי

Re: מפגש נגרים/חובבים , תזכורת

הודעהעל ידי Daniel Ron » 02 ספטמבר 2007, 22:52

זיגי ואני בעונש (ראית איזה חברים? נפגשים בלי להתחשב בנו). :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
"כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
סמל אישי של המשתמש
Daniel Ron
סופר משתמש
 
הודעות: 216
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:35
מיקום: גבעתיים

Re: מפגש נגרים/חובבים , תזכורת

הודעהעל ידי iavihay » 02 ספטמבר 2007, 23:06

קובי, אני מגיע צור קשר 0523297860 בשעות הצהריים השבוע. אגב אני מביא בירות קרות..קרות..
iavihay
סופר משתמש
 
הודעות: 292
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 19:56

Re: מפגש נגרים/חובבים , תזכורת

הודעהעל ידי bar tal » 04 ספטמבר 2007, 10:16

לא התייחסו להוד הקודמת שלי כיוון שאני לא מוזמן...??? :D
מישהוא/י מגיע מת"א? אני מחפש טרמפ...

יתכן כי לעובדה שאני וורבאלי :oops: (יעני מדבר - אבל בעץ לא נגעתי מזה עידנים - יש יד בדבר)

אם אני לא אגיע - אז תעשו חיים

בר
סמל אישי של המשתמש
bar tal
סופר משתמש
 
הודעות: 264
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 19:11
מיקום: מרכז תל אביב

Re: מפגש נגרים/חובבים , תזכורת

הודעהעל ידי harel » 04 ספטמבר 2007, 11:36

היי בר,
יש מצב ואני אגיע וכמובן שאשמח לחברתך בדרך, אבל... אם כן או לא אדע סופית ביום חמישי אחה"צ.
ארים אליך טלפון שאדע סופית.
סמל אישי של המשתמש
harel
סופר משתמש
 
הודעות: 990
הצטרף: 19 אוגוסט 2007, 11:49

הבא

חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot] ו־11 אורחים

cron