המפגש יתקיים השבוע ביום ו' משעה 9:00 ואילך , בתכנית שיחות נפש על נגרות,מפגש רעים להתרועע, החלפת מרשמים ורשמים וכמובן אוכל ושתיה, מאמון אתה מתכונן להרצות לנו?
הכתובת : רח' הכלנית 20 כפר יונה , משפחת אמויאל
מצורפת מפה.
יאללה לבוא עם מצב רוח !
מפגש נגרים/חובבים , תזכורת
18 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
מפגש נגרים/חובבים , תזכורתהמפגש יתקיים השבוע ביום ו' משעה 9:00 ואילך , בתכנית שיחות נפש על נגרות,מפגש רעים להתרועע, החלפת מרשמים ורשמים וכמובן אוכל ושתיה, מאמון אתה מתכונן להרצות לנו?
הכתובת : רח' הכלנית 20 כפר יונה , משפחת אמויאל מצורפת מפה. יאללה לבוא עם מצב רוח !
Re: מפגש נגרים/חובבים: תפריטכיוון שבפורום יש ברוך השם אנשים חדשים למכביר, מן הראוי שיידעו שב"אוכל ושתייה" הכוונה שכל אחד מביא משהו - וטוב יעשו המאשר את בואו אם יספר כאן מה הוא מתכוון להביא, כדי למנוע חס ושלום כפילויות. אני תורם פשטידה. סלטים, חומוס, בורקס, שתייה ועוגות הולכים בדרך כלל טוב מאוד.
מי שיצר באחרונה JIG או מכשיר מעניין, או קנה כזה, יהיה יפה אם יביא ויציג אותו.
Re: מפגש נגרים/חובבים , תזכורתאני מגיע
זוגתי שתחיה לא בארץ אז לא יהיה סלט רימונים אני אביא שני בקבוקי יין.
Re: מפגש נגרים/חובבים: תפריט
Re: מפגש נגרים/חובבים , תזכורתזיגי ואני בעונש (ראית איזה חברים? נפגשים בלי להתחשב בנו).
"כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר"
Re: מפגש נגרים/חובבים , תזכורתקובי, אני מגיע צור קשר 0523297860 בשעות הצהריים השבוע. אגב אני מביא בירות קרות..קרות..
Re: מפגש נגרים/חובבים , תזכורתלא התייחסו להוד הקודמת שלי כיוון שאני לא מוזמן...???
מישהוא/י מגיע מת"א? אני מחפש טרמפ... יתכן כי לעובדה שאני וורבאלי אם אני לא אגיע - אז תעשו חיים בר
Re: מפגש נגרים/חובבים , תזכורתהיי בר,
יש מצב ואני אגיע וכמובן שאשמח לחברתך בדרך, אבל... אם כן או לא אדע סופית ביום חמישי אחה"צ. ארים אליך טלפון שאדע סופית.
18 הודעות
• עמוד 1 מתוך 2 • 1, 2
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot], Majestic-12 [Bot] ו־11 אורחים | |||||