אם שם המשתמש שלכם באתר המקורי הוא בעברית בטח נתקלתם בבעיה שהשם שלכם הופך ל סימני שאלה
אי לכך מי ששם המשתמש שלו בעברית (באתר המקורי) מתבקש להחליף את שמות המשתמש שלכם (באתר המקורי) ואז להכנס לפה.
לחלופין אפשר להרשם גם פה, ואז יהיו לכם שני שמות שונים (אפשר להרשם פה בעברית, אבל שימו לב שזה יצור לי ולכם הרבה בלאגן (והרבה סימני שאלה) אז בבקשה לעשות זאת בדרך הראשונה.......
איך מחליפים שם משתמש:
באתר הישן, לוחצים על החשבון שלי, "עדכן"
ומשנים את הכינוי למה שרוצים (כל עוד שלא תפוס כבר) ולוחצים על הגש.
זהו...
