אני רוצה להתחיל ללמוד נגרות - כתחביב:
מישהו יודע על דרך טובה להתחיל לעשות זאת,
חוץ מקורסים.
מישהו מכיר אולי ספר שמלמד את העקרונות בצורה טובה?
מישהו מכיר את הספרים של משרד העבודה (שמשמשים לקורסים שלהם),
יש אפשרות לקנות אותם. האם כדאי?
יש גם ספר שראיתי פה בפורום, זה 3 ספרים ו dvd באנגלית (Tage Frid Teaches Woodworking) אפשר להתחיל ללמוד מהם או שזה לרמה יותר מתקדמת?
אני רק מתחיל. ואפילו זה לא. אבל יום אחד אני אבנה את כל הרהיטים בבית שלי.
קצת חלומות לא מזיקים!!!!
