חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

אני רוצה להתחיל ללמוד נגרות - כתחביב: מה הדרך הכי טובה להתחי

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

אני רוצה להתחיל ללמוד נגרות - כתחביב: מה הדרך הכי טובה להתחי

הודעהעל ידי lavi.r » 20 ספטמבר 2007, 09:01

אני רוצה להתחיל ללמוד נגרות - כתחביב:

מישהו יודע על דרך טובה להתחיל לעשות זאת,
חוץ מקורסים.

מישהו מכיר אולי ספר שמלמד את העקרונות בצורה טובה?

מישהו מכיר את הספרים של משרד העבודה (שמשמשים לקורסים שלהם),
יש אפשרות לקנות אותם. האם כדאי?

יש גם ספר שראיתי פה בפורום, זה 3 ספרים ו dvd באנגלית (Tage Frid Teaches Woodworking) אפשר להתחיל ללמוד מהם או שזה לרמה יותר מתקדמת?

אני רק מתחיל. ואפילו זה לא. אבל יום אחד אני אבנה את כל הרהיטים בבית שלי.
קצת חלומות לא מזיקים!!!!
lavi.r
משתמש ותיק
 
הודעות: 99
הצטרף: 20 ספטמבר 2007, 08:48

Re: אני רוצה להתחיל ללמוד נגרות - כתחביב: מה הדרך הכי טובה ל

הודעהעל ידי zigi » 20 ספטמבר 2007, 13:48

שלום לך,
תתחיל בזאת שתאמר מאיזה אזור מגורים אתה. יתכן ומישהו מחברי הפורום יזמין אותך אליו כדי לראות ואולי גם להפעיל כלי אחד או שניים. קיימים קורסים קצרים ליסודות הנגרות (בעיקר לחובבים) תחפש כאן באתר ותמצא אחד כזה. בהצלחה.[/b]
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: אני רוצה להתחיל ללמוד נגרות - כתחביב: מה הדרך הכי טובה ל

הודעהעל ידי lavi.r » 20 ספטמבר 2007, 14:07

תודה!

אני גר בפתח תקוה. (אני אשמח ליצור קשר עם מישהו מהאזור)

לגבי קורס, בשלב זה החלטתי לא לקחת קורס אלא ללמוד לבד, ואם בעתיד אני ארצה אני כבר אקח קורס יותר מקצועי.
lavi.r
משתמש ותיק
 
הודעות: 99
הצטרף: 20 ספטמבר 2007, 08:48

Re: אני רוצה להתחיל ללמוד נגרות - כתחביב: מה הדרך הכי טובה ל

הודעהעל ידי bar tal » 20 ספטמבר 2007, 14:11

הספרים של מאה - מקצועיים מדי למתחיל ללא כל רקע (הם גם מאד מיושנים וכתובים בצורה ארכאית), מציע לך לקפוץ לחנות ספרים- ובהנחה שאין בעייה עם אנגלית , לדפדף קצת בספרים- בוודאי תמצא משהו שיצוד את עיניך, וכמובן אם תצליח להתחבר לחובב בסביבתך - זה בכלל יפתח אותך לעולם של העץ
בהצלחה בר
סמל אישי של המשתמש
bar tal
סופר משתמש
 
הודעות: 264
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 19:11
מיקום: מרכז תל אביב


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־5 אורחים