לא ברור לי מה בונים קודם: קירות בנפרד ואז מחברים ביניהם ואיך? או קודם בונים שלד ואז מצפים אותו?
מועדים לשמחה
בני[/img]
מחפש תוכנית לבניית מחסן מעץ.
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מחפש תוכנית לבניית מחסן מעץ.לא ברור לי מה בונים קודם: קירות בנפרד ואז מחברים ביניהם ואיך? או קודם בונים שלד ואז מצפים אותו?
מועדים לשמחה בני[/img]
Re: מחפש תוכנית לבניית מחסן מעץ.קודם הקונסטרוקציה/שלד, בדר"כ גם מעץ שונה- יותר מסיבי, פחות יקר....
אח"כ הקירות כציפוי. נו באמת... אף פעם לא בנית סוכה בהצלחה
2 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־6 אורחים | |||||