חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

מחפש תוכנית לבניית מחסן מעץ.

זה המקום לספר מה ניגרתם היום, לתעד את הפרויקטים שלכם, לשאול שאלות ולקבל תשובות.

מחפש תוכנית לבניית מחסן מעץ.

הודעהעל ידי benny » 20 ספטמבר 2007, 12:27

לא ברור לי מה בונים קודם: קירות בנפרד ואז מחברים ביניהם ואיך? או קודם בונים שלד ואז מצפים אותו?

מועדים לשמחה
בני[/img]
benny
 
הודעות: 7
הצטרף: 14 אוגוסט 2007, 12:00

Re: מחפש תוכנית לבניית מחסן מעץ.

הודעהעל ידי bar tal » 20 ספטמבר 2007, 14:08

קודם הקונסטרוקציה/שלד, בדר"כ גם מעץ שונה- יותר מסיבי, פחות יקר....
אח"כ הקירות כציפוי.

נו באמת... אף פעם לא בנית סוכה :lol:
בהצלחה
סמל אישי של המשתמש
bar tal
סופר משתמש
 
הודעות: 264
הצטרף: 16 אוגוסט 2007, 19:11
מיקום: מרכז תל אביב


חזור אל נגרות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־6 אורחים