טוב, אז מה היה לנו היום
13 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
Re: טוב, אז מה היה לנו היוםלפני כמה חודשים לאחר דיון עם יובל במטקו, קניתי דיוולט במקום האסאקי ששקלתי ואני מאוד מרוצה ממנה במחיר די דומה לאסאקי (עוד כמה שקלים).
Re: טוב, אז מה היה לנו היוםיש היום פער די גדול בין ה-דיוולט והאסקי ימים יגידו באם זו היתה רכישה מוצלחת. מקווה אני שכן.
Re: טוב, אז מה היה לנו היוםהבעיה העקרית של דיוולט בארץ זה השרות
13 הודעות
• עמוד 2 מתוך 2 • 1, 2
מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־6 אורחים | |||||